sobota, 24 lutego 2018

Pożegnanie..

(Na początku chciałam napisać że nie odchodzę z powodu hejtu) Hej.. Po raz ostatni, jak widzicie po tytule odchodzę. Pewnie ciekawi was powód? Otóż nie kręci mnie zbyt Awataria, stała się ona od dłuższego czasu nudna myślałam że jak wrócę na bloga to się to zmieni i zacznę znów w nią grać tak jak kiedyś ale jednak nie. 

Emilka- Dzięki za to że dałaś mi szansę żeby zostać autorką już po raz drugi, dziękuje również za 
              cenne rady które dawałaś mi pod postami tak abym nie popełniła drugi raz tego samego
              błędu. Wiem że pewnie zawiodłam Cię moim tak szybkim odejściem ale są lepsze osoby
              zasługujące na okres próbny na tym blogu. Powodzenia w dalszym blogowaniu i coraz to
              większych sukcesów blogowych.

Ania- To było widać że pod każdym postem próbowałaś w jakiś sposób mi czymś dogryźć, 
          nie rozumiem to że jesteśmy obie na okresie próbnym nie znaczy że musisz drugiej osobie w
          w jak najgorszy sposób go uprzykrzać tylko po to żeby ona odeszła a ta druga została. 
          Z CAŁEGO SERCA ŻYCZĘ CI ŻEBYŚ NIE PRZESZŁA OKRESU PRÓBNEGO :))

Julia- A Tobie dziękuje w szczególności, to ty powiedziałaś mi o tym że poszukują tutaj autorek na 
         bloga, dzięki tobie ta przygoda by się nie zaczęła. Jesteś wspaniałą osobą i mam nadzieję że 
         nie masz mi tego za złe że odeszłam i że nadal będziesz chciała się ze mną przyjaźnić jak przez
         całe ubiegłe dwa lata. Powodzenia na blogu.

Ola- Ciebie praktycznie nie znałam więc nie mam w jaki sposób się wypowiedzieć. Powodzenia w 
        blogowaniu, chodź Cię nie znałam wydajesz się fajna i zasługujesz na szacunek.


Osoby czytające moje posty dziękuje wam za to że je przeczytaliście, nawet wam hejterą dziękuje. Niby dopiero przyszłam jednak już się żegnam, tak wiem że to dziwne ale nie chcę, a nawet nie mam zamiaru pracować w atmosferze gdy 1 administratorka hejtuje 2 autorkę itd.. Moim zdaniem jest to bez sensu i nie jest to na poziomie tak fajnego bloga jak ten, chodź w tym blogu to się zdarzyło obgadywanie i to z tego co wiem chyba nie jeden raz. No w każdym bądź razie życzę wam powodzenia w dalszym blogowaniu. Pa.
/Nika

13 komentarzy:

  1. Kto to napisał?
    //Nowa hejterka.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie odchodź :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że odchodzisz :\ Mimo wszystkich błędów moim zdaniem jednak masz potencjał i mogłaś coś osiągnąć. Seria prowadzona przez Ciebie była lepsza niż Ani. Zgadzam się z tym co o Niej napisałaś- zachowywała się źle hejtując Ciebie mimo tego, że obie byłyście na okresie próbnym i popełniałyście błędy. Ja również życzę jej aby nie przeszła okresu próbnego.Życzę Ci wszystkiego najlepszego, może jeszcze znajdziesz kiedyś siłę i chęć aby powrócić (:

    \\M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę szkoda, co prawda średnio sobie radziłaś, ale jakby jedna z Was miała przejść ten okres próbny to byłam za tobą. No w takim razie powodzenie. A tej drugiej też życzę, aby nie zdała okresu próbnego, dogryzała tobie, a sama pisała gorsze od Ciebie posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się szybko poddajesz, obydwie jesteście warte swojej ceny zachowujecie się tak samo - kłótnie o byle co i hejtowanie siebie. Na tym blogu raczej powinna być współpraca i miła atmosfera, a wy to wszystko niszczycie. Nie wiem co napisaliście w tych zgłoszeniach, że was przyjeli. Jescze to źle życzenie publicznie zeby nie zdała okresu próbnego. Boże, dziewczyny co wam odbija ogarnijcie się i niech każda robi swoje. //Pan Śmietanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze byłem cichym czytelnikiem, ale pora się wypowiedzieć...

      Usuń
    2. Ja Ani dogryzłam 1 raz w tym poście. To ona zawsze mnie hejtowała pod postami i to było bez sensu z jej strony.

      Usuń
    3. Ja ciebie nie hejtowałam. Napisałam że nazwa że może nie tak drogo, a komplet kosztuje 203 g..

      Usuń
  6. Jescze jedno - postów nie rozpoczynany od nawiasu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ze odchodzisz ;/ posty nie były najlepsze ale przynajmniej lepsze od Ani i to trochę chamówa, że administracja cie obgaduje, inna autorka na okresie próbnym cie hejtuje ;/ Trochę słabo wyszło, ale cóż... mogę ci życzyć powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko odwołane. Zostaje na moim okresie próbnym więc ten post już tak jakby się nie liczy. A was zapraszam do najnowszego mojego postu który przed chwilą dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uważam żeby ania nie przeszła okresu próbnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego że ciebie nie rozpoznałam. Brawo dla ciebie 11 latko :) Myślenie po prostu perfekt.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.