poniedziałek, 26 lutego 2018

Moje pracę z Paint Tool Sai #1

Hejka! Dzisiaj nietypowy post o moich pracach z Paint Tool Sai! Bardzo lubię ten program. Szybko oraz sprawnie robi się małe przeróbki. Dzisiaj wam pokażę kilka tych moich ''ulubionych'' prac oraz pokażę mój baner na Youtube. Właśnie robię na zamówienie banery.

1. Przerobiony 3 lvl.

Jak widzicie na przeróbce jest 3 lvl oraz jej przemiana. Skróciłam jej włosy co daje jej uroku. Zmieniłam kolor ust, oczu oraz dodałam spodenki. 

2. Przerobienie sukni z eventu zimowego, 2017 rok.

Bardzo mi się podoba ta sukienka, ale minusem jest to, że ma wielką spódnice. Bez niej wygląda bardzo ładnie ten komplet.

3. Awatar z bluzą Adidas.
Tutaj natomiast dominuje czerń. Ale są też ciemno granatowe dżinsy.

4. Tropikalny Baner.
Jest on trochę tak na lato, ale nie musi być. Jak mówię, mogę komuś zrobić taki baner.

5. Halloween.


Do ostatniego zestawienia na dziś daje moją starą przeróbkę. Jest ona z Halloween 2016. Mój dawny nick ,,Shine''. Nie jest jakoś wybitnie piękna. Ale jest to moja pamiątka.

To tyle na dziś. Myślę, że wam się spodobało. Przepraszam, że tak mało ich jest. W drugim poście o moich pracach dam ich więcej! Trzymajcie się.

/Adidas Girl

15 komentarzy:

  1. Jedna brew jest krzywa. Włosy ujdą, ale też za ładnie nie wyglądają. Oczy szkoda gadać, a tym bardziej o spodenkach, które po prostu wyglądają, jakbyś je namalowała w Paincie. Przerobiona bluzka nawet ładna, ale szyja za to wygląda tak, jakby miała wielkiego guza. Druga profilówka nawet spoko, trzecia słaba, czwarta trochę lepsza od poprzedniej (nie chciałabym takiego banera), piąte też słaba. Zanim zaczniesz wstawiać posty z tego programu, poćwicz przede wszystkim cieniowanie i zwracaj uwagę na szczegóły np.szyja. Ubrania też nie zawsze przylegają do ciała. ;)
    //Krytyka, nie hejt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dodatek dodam, że mogłabyś sobie dopuścić te białe obramowanie wokół awatara masakra.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No, no. Te dwa x. Co to znaczy? Tajemniczy czytelniku :)

      Usuń
  3. Mi się podobają :) A zwłaszcza te oczy z pierwszej przeróbki. Ci co hejtują z pewnością nie zrobili by lepszych :)

    \\M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinie :) Zawsze są osoby co są zazdrosne. Ci co coś zdobyli w życiu, zawsze, ale zawsze będą zazdrościć. Nie mówię, że moje prace to bomba. Lubię przerabiać. Więc ja nie jestem jakimś malarzem z doświadczeniem, tylko NORMALNĄ dziewczyną która lubi przerabiać. :)
      /Adidas Girl

      Usuń
  4. Podobają mi się Twoje prace, niemniej jednak są rzeczy, nad którymi musisz jeszcze trochę popracować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okropne spójrz lepiej Na Moje prace , Zanim zaczniesz *Twożyć* takie karykatury . / Valide Sultan Awataria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozśmieszaj mnie dziecko. Zanim zaczniesz pisać krytykę, naucz się ortografii. Od kiedy tworzyć jest przez ż? po przecinku duża litera? I ty jesteś królową?

      Usuń
    2. Twożyć, hahahhahah. To spójrz na ortografię administratorow/autorów bloga i porównaj ze swoja. Dziecko...

      Usuń
    3. aha nie podszywaj się podemnie moja podszywko która napisała "Okropne spójrz lepiej Na Moje prace , Zanim zaczniesz *Twożyć* takie karykatury . / Valide Sultan Awataria"

      Usuń
    4. Valide, przestań, jak zaczynałaś twoje prace zapewne lepsze nie były. Moze być uszanowała, to, ze sie stara? dopiero zaczyna chyba ma prawo do błędów, a ty się tak nie przechwalaj swoimi pracami, bo raczej piękne to one nie są. Jeżeli sie tak mądrzysz to proszę bardzo zacznij pisac na jakimś blogu, zobaczymy jak się wykażesz :)
      /Oliwia

      Usuń
    5. Ej ludzie ta Valide co napisała jest podróbką bo to jakaś królowa sayana co sobie ubzdurała ze jest królową haha xD a ten drugi komentarz Valide to jest ta prawdziwa radzę obejrzeć sobie konta Google xD

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.