niedziela, 25 lutego 2018

Drogo VS Tanio #3

Hej. Jak widzieliście po moim poprzednim postem wracam ale chciałabym zmienić kilka rzeczy w mojej technice pisania postów. Na początku postaram się zadbać o te przecinki żeby nikogo w oczy nie raziły moje posty. Do postów z tej serii nie będę dodawała sond bo możecie w komentarzu głosować która stylizacja bardziej wam się podoba, a poza tym post jest już i tak dosyć długi i jeszcze sonda, no to tak trochę nie bardzo. Chciałabym również zmienić nazwę seri z "Drogo? A może jednak tanio?" na tytuł bardziej pasujący czyli "Drogo VS Tanio". Mam również do zaznaczenia że STYLIZACJE SĄ ROBIONE WEDŁUG MOJEGO GUSTU, więc jeżeli jakaś stylizacja mi nie wyjdzie to nie chcę żeby było że, ktoś ma słabszy lvl to od razu jest bezguściem. Nie, pod żadnym względem nie chce żeby tak to wyglądało więc nie wincie mnie jeżeli jakaś stylizacja nie wyjdzie. Bez zbędnego przedłużania przejdę do posta.

Drogo

W stylizacji drogiej trochę zaszalałam z kolorystyką i innymi ubraniami np. spodenkami. 
Kurtka: 39g
Bluzka: 19g
Spodenki (VIP): 65g
Buty (VIP): 44g
Kolczyki (VIP): 22g
Łączna suma: 189g

Tania

W tej stylizacji użyłam 1 rzeczy za g a reszta jest za s. Jeżeli będziecie wchodzili przez 2-3 tygodnie codziennie na Awatarię i zbierali dniówki, wtedy powinniście uzbierać na tą sukienkę całą sumę a nawet więcej. 
Buty: 1340s
Sukienka: 24g
Wisiorek: 95s
Bransoletka: 220s
Łączna suma: 1655s i 24g
Jeżeli nie macie możliwości wchodzenia codziennie i zbierania goldów możecie zastąpić tą sukienkę inną. A jeżeli nie macie takiej sumy srebrnych monet możecie zastąpić dość drogie buty jakimiś tańszymi sandałkami bądź tenisówkami. A w tym poście to na tyle z mojej strony, mam nadzieję że stylizacje wam się podobają i może użyjecie którejś z nich w swojej rozgrywce. Do zobaczenia w następnym poście.
/Nika

10 komentarzy:

  1. Ta niby krótka ''przerwa'' na dobre wyszła, mega się zmieniły twoje posty, fajnie by było gdybyś nie tylko publikowała tą serie ale i jakieś inne posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo <3 Tak pojawi się tamta poprzednia seria i myślę też nad jakąś serią lub takim jednorazowym postem :D Pozdrawiam
      /Nika

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Spróbowałam dostosować się pod wasze rady i teraz próbuje nie popełniać błędów z przecinkami. A także stwierdziłam że pora zmienić trochę te serię i chyba bardziej mi się podoba niż poprzednia wersja tej zabawy :)

      Usuń
    2. Zapominasz się podpisywać pod postem.

      Usuń
    3. Dziewczyny, proszę was - zapoznajcie się z tym regulaminem tam macie dużo wskazań, do których się nie stosujecie nadal.

      Usuń
    4. Już nie będę popełniała tego błędu (a bynajmiej postaram się go nie popełniać :))

      Usuń
    5. 'Bynajmniej' to zaprzeczenie. ;P
      /Anon

      Usuń
  3. Te stylizacje są bardzo ładne :) Oby tak dalej :)

    \\M.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.