sobota, 10 lutego 2018

Modelki Sławy #1

Cześć!
Postanowiłam, że troszeczkę "Skopiuję" serię którą pisałam na swoim drugim blogu i przerzucę ją na tego bloga. Jednak spokojnie zasady trochę pozmieniam, aby było ciekawiej. Myślę, że nie będę jej tłumaczyć. Sami zobaczycie jak ona wygląda. Zaczynajmy!

Dzisiaj osobą którą wybrałam sobie do ocenienia jest...
Honey! Myślę, że skoro ma ona pierwsze miejsce w Galerii Sław to warto byłoby obczaić sobie jej strój
Już na pierwszy rzut oka widać, że Honey nie kombinowała. Postawiła na gotowy strój ze sklepu. Jej fryzura? Hmm.. Jest dość fajna! Sama ostatnio się zastanawiałam czy ją zakupić. 

Czy ja bym się tak ubrała?
Jasne! Przecież jak są nowe stroje trzeba korzystać. Faktem jest to, że Honey mogła tutaj trochę pokombinować i części tego stroju, ale skoro cały jest już gotowy to trzeba też z tego korzystać.

Jak oceniam strój Honey?
Myślę, że jej stylizacja zasługuje na mocne 7/10. Nie jest ona zbyt kreatywna więc nie wypada mi dać więcej. Nie będę zbytnio uzasadniać tej opinii, bo chyba wiecie dlaczego tylko 7. Chodź w sumie może aż? 😂😂

To na tyle

Julia


4 komentarze:

  1. Co tu dużo gadać... post taki sobie,co można stwierdzic po tym, że ejst mega krótki,nic ciekawego...Jedna z najnudniejszych serii na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, jak jestem na awatarii i wchodzę do domu osoby z galerii sław, daje podgląd mieszkania to do pewnego pomieszczenia się ładuję a później nagle po 2 minutach czekania wyrzuca, co to oznacza?
    /Wika x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo mam. Może dlatego, że osoba ma dużo naupychanych mebli bądź ma akwariumz rybkami, co się tnie i z tego powodu wywala.
      /Oliwia

      Usuń
  3. Prymitywny post
    //..

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.