piątek, 24 lutego 2017

Nowy autor bez naboru?

Cześć.
Jestem wam winna wyjaśnienia, prawda? A więc jak to się stało, że Anhur jest na blogu? Wszystko zaczęło się 2 dni temu... 
Byłam strasznie poddenerwowana, ponieważ na czwartek miałam zrobić ważną prezentację na historię. Otóż 1 marca obchodzimy  Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych. Każda osoba (prawie) w naszej klasie musiała coś zrobić. Ponieważ zależało mi na 6 z historii - zgłosiłam się do wykonania prezentacji o ''Zagończyku''. Gdy wróciłam do domu i włączyłam Awatarię - okazało się, że jest event! Wszystko stało się bardzo szybko, chciałam napisać posta o evencie, ale nie miałam czasu.  Wtedy właśnie napisał do mnie Anhur. Zwierzyłam mu się i napisałam o moim problemie (czasami, jestem zestresowana gdy nie dodam posta na bloga). On zaproponował mi, że może napisać za mnie tego posta. Zgodziłam się i zaprosiłam do współpracy. Po krótkim czasie stwierdziłam, że skoro już go dodałam to może zostać na dłużej - jako autor na okresie próbnym. ''Czemu nie?'' zgodził się. I tak oto zaczęła się współpraca (tak to rzeczywiście można nazwać). Tak na prawdę inne administratorki nie zostały  o tym poinformowane, za co przepraszam. Jednak mimo to nie miały nic przeciwko temu, aby na blogu był autor na okresie próbnym. Ja twierdzę, że na naszym blogu przydałaby się... że tak wyrażę - męska dłoń. 😉
Przepraszam także osoby chętne do pisania na tym blogu, że nie było naboru... po prostu podjęłam tą decyzję bardzo szybko. Oczywiście dziękuję Ci Kamilu za pomoc i bardzo się cieszę, że przyjąłeś moją propozycję współpracy. 
Może już wkrótce zdecydujemy się i zrobimy kolejny - już OFICJALNY nabór na autorów? Jest to całkiem możliwe, ale na chwilę obecną nabór pozostaje zamknięty.
Do zobaczenia w następnym poście!
Emilka

43 komentarze:

  1. Ja raczej nie chce naboru. Dlaczego? Bo w czwórke jesteście bardziej zgraną ekipą niż 4,5,6,7,8,9. Emilka wyobraz sobie ze przyjmujesz na blogu 3-trzech autorów i nic nie robią? Zauwaz ze DZIEWCZYNY naprawdę dodają posty. Mogłaś komuś z administatorek napisać żeby napisały post nie wiem np. Olce, kamili, Paulinie. Arhun czy jak on tak ma według mnie pisze troche sztucznie. Jego ostatni post kojarzy mi się z postem Pauliny który chyba został bardzo dawno dodany też o levelu, miłośći itp. Tak, hejtujcie mnie ale to prawda.

    ~ N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem. Blog to miejsce, na którym nie powinno się pisać "Siemka moje perełki, witam was w moim pościku XDDDDDDD". Wszystko musi być wykonane bardzo dobrze, bez zbędnych wyrażeń, które "oszpeciłyby" pracę. Smutno mi, że nie zapoznałaś się z moim pseudonimem, ale to tylko takie moje "widzi mi się". Nikt nie ma zamiaru Cię hejtować, to tylko Twoja opinia i masz do niej prawo. Reasumując ja osobiście wolę posty "sztuczne" niż takie, które byłyby potocznie uznawane za "gimbusiarkie".
      Pozdrawiam
      Anhur

      Usuń
    2. Czy te perełki to ZŁOŚLIWIE czy IRONIA? Może cholern*e śmieszny żart który nie wypalił? Przywołaj osobę która na AoY pisze jak gimbuska ;)

      Usuń
    3. Bloga powinno się czytać z chęcią z zainteresowaniem a nie z nudą .. perełki itp lepiej brzmi moim zdaniem..Niż hejka tak zwyczajnie. Taki nagłówek zachęca do czytania a hejka perełki to oznacza jak bardzo nas lubi 😘😃/ bessoska

      Usuń
    4. To jest blog o grze przeznaczonej dla dzieci i młodzieży! Nie dla biznesmenów itp. Tutaj powinno się być wyluzowanym i te 'perełki' to dla żartów. Cieszmy się dzieciństwem, a nie dorastamy, a potem piszemy sztywno jak na jakiś poważnych blogach. /Krówka

      Usuń
    5. Czy ja napisałem, że na tym blogu ktoś tak pisze? No nie wydaje mi się, żebym wspomniał coś o administracji AOY. Proszę nie dorabiać sobie filozofii. Nie wiem po co ten atak z Twojej strony... Nie wiem co złego jest w powitaniu "Cześć". Nie jest to "Dzień dobry", ani inne formalne powitanie. Lubienie kogoś nie tylko pokazuje się śmiesznymi rzeczami, ale też innymi miłymi słowami, bądź emotkami. No cóż postaram się zastosować do Waszych porad, chociaż wiem, że nie przyjdzie to z dnia na dzień.
      ~Anhur

      Usuń
    6. Znasz powiedzenie nasz klient nasz pan? Tak traktuj czytelnika. Laura ma rację. Większość woli czytać posty e prostym języku. Szczerze nawet z Twojej odpowiedzi mało rozumiem. Jak lubię Np:. Emilkę to nie piszę do niej 😊😊😊😊😊 O te złośliwość chodziło z tym że ja kiedyś witałam czytelników perełki. Po za tym uważam to za słodkie. Jeżeli wspomniałeś o gimbusiarskim stylu pisania to gdzieś on musiał wystąpić.

      Usuń
    7. Uwaga, uwaga! Legendarna Narcystyczna ^ nadchodzi. Dawno mnie tu nie było więc muszę zrekompensować (ale trudne słowo, o nie! czytelnicy AOY nie zrozumieją) sobie stracony czas. Zaczynajmy! Jak widzę zrobiła się tu wielka gówno-burza o właściwie nic... Ah, te dzieci, które kłócą się o byle co ... xD. *Rage mode on*. Przeanalizowałam działalność Anhura i w niczym mi jego posty nie przeszkadzają :P. Ładna składnia i poprawność gramatyczna. Co do tego, że jego posty są "drętwe". Czy dzieci z AOY nie potrafią zrozumieć, że język polski coś sobą reprezentuje? Jeden z najtrudniejszych języków, a zarazem jeden z najpiękniejszych! Ale to jest mniej ważne. Co do problemu tej całej sprawy. Administratorki jak i idiotyczne CZYTELNICZKI tego bloga ( bo jawnych czytelników płci męskiej, którzy mają ból dupy jest tu mniej) płaczą, bo Anhur został przyjęty bez naboru! WIELKA TRAGEDIA SOFOKLESA (taki pan, które smutne bajeczki pisał *napisane specjalnie dla Laurki*). Tak w głębi serca też chcecie być na tym blogu, choć jesteście na tyle dziecinni, że Emilka was tu nie chce. Zabolało? Lecimy dalej :D! Teraz będę takim Q&A i będę odpowiadała na wasze zjebane komentarze!
      Olka x3 ma ból dupci (komentarze powyżej): NIKT NIE MUSI STUDIOWAĆ twoich POSTÓW! CZY TY NA SERIO MUSISZ WSZYSTKO BRAĆ DO SIEBIE?! On nie musi twoich postów znać, no, ALE POSTÓW KRULOFEJ AFCI KAŻDY MUSI ZNAĆ NA pamięć niczym "Pana Tadeusza". Komentując twój drugi komentarz: "Nasz klient, nasz pan"? Czyli mogę Ci kazać wypić rozpuszczalnik i musisz to wykonać? A więc spełniaj moje rozkazy niewolnico! Jak nie rozumiesz jego wypowiedzi to ZAPOZNAJ SIĘ ZE SŁOWNIKIEM JĘZYKA POLSKIEGO~ polecam Narcystyczna ^. A gimbusiarski styl występuje na przykład na kochanym blog Kochamy Cię Awatario Nie kłam :). Czas skomentować inną osobę.
      Bessoska: CZY NIE MOŻNA POWIEDZIEĆ ZWYKŁE CZEŚĆ? NO NIE. TRZEBA BYĆ POJEBEM, ABY CIĘ INNI LUBILI! Great job! Zaraz doczekam się czasów, w których, aby być fajnym trzeba będzie mówić "Cześć gimbuski, moje wy zjebuski :*******". No comment.
      7Laura 7Laura: Ty to ogólnie jesteś jakaś dwulicowa XDDDD. Czytasz sobie RA, na którym też są profesjonalne (sztywniackie buuuu!!!111) posty. Blog nie dla biznesmanów? Dowaliłaś tutaj porównaniem takim, że mam ochotę wyskoczyć za okno. "a nie dorastamy, a potem piszemy sztywno jak na jakiś poważnych blogach" ja gdzieś o tym słyszałam... A tak! D.O.R.A.S.T.A.N.I.E. Nie każdy musi mieć obsesję na punkcie kucyków -,-.
      PODSUMOWUJĄC: Jak widać nie można mieć innego stylu pisania postów niż styl à la Olcia! Wszystko musi być rurazofffe i słit! Sorki, tutaj panują inne realia. Dawno mnie tu nie było więc wylałam sobie trochę kwasu :).
      PS Anhur nie przejmuj się takimi su**ami jak Olcia i spółka. Piszesz świetne posty, które nawet mi się podobają! Widać, że dziewczynki z PMS płaczą i szukają dziury w całym! Dziękuję za uwagę
      Narcystyczna ^
      PSS TO WSZYSTKO TO SATYRA, CHODŹ WYRAZIŁAM TU SWOJĄ OPINIĘ. TROLOLOLOLOLO

      Usuń
    8. Weźcie się wszystkie ogarnijcie. Eh kobiety. Z byle drobnostki się kłócą. Ma dość sztywne posty sle nie robi tym nikomu krzywdy. Ten kto lubi będzie je czytał, a ci drudzy nie. I Narcystyczna nie wpieprz*j swoich 5 groszy bez potrzeby. Ah zapomniałem. Ty tylko chcesz ich wkurzyć i to dlatego wszędzie się pchasz. I jak taka śmiała jesteś to nie pisz z anonimka. Sam piszę ponieważ mam problemy z kontem, oraz jestem w 10 godzinnej podróży. /Daniu

      Usuń
    9. Dzięki za pozytywną opinię. :D
      ~Anhur

      Usuń
    10. Wiecie ,że sexmasterka mówi w swoich filmikach Witajcie perełki Xddd ale wpadkaaa

      Usuń
    11. Wpadle to ty zaliczylas bo jak wies jak się wita to znaczy ze ją oglądasz.. Sr za bledy telefonnn / besoska

      Usuń
  2. Podsumowując. Cieszyłaś się bo dostałaś pracę z historii czyli projekt. Jednak byłaś smutna bo na awatarii pojawił się event z plackami. Wyżaliłaś się Anhurowi z powodu smutku eventu. Anhur zaproponował pomoc (lizus) aby napisać post. Bezmyślnie podałaś mu hasło i emaila. Jego post był tak poetycki że się wzruszyłaś i wyłaś kilka godzin. Nie mogłaś sobie odmówić takiego bloggera który na swoim blogu niczego nie pisze od 5 tygodni. Zaproponowałaś mu współpracę. On ze łzą w oku się zgodził. Ty potraktowałaś wszystkich jak egoistka i zdania o Tobie nie zmienię! Z resztą jak i większość fanów. Najlepiej byłyście we 4! Babki Squad. A Anhur psuje urok. W ogóle czy on ma Youtube? Może Anhur zhackował Emilkę i te brednie wypisuje z jej konta?! ;O
    /była fanka bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym był Tobą poszedłbym na kierunek humanistyczny w przyszłości. Czy zaproponowanie komuś pomocy oznacza bycie lizusem? Nie wydaje mi się. Potem często słyszy się, że w Polsce jest coraz więcej chamów. Ciekawe dlaczego? Jednakże mogłaś darować sobie ten sarkazm. Bujna wyobraźnia to z pewnością Twój atut, aczkolwiek nie umiesz go dobrze wykorzystać :P.
      ~Anhur

      Usuń
    2. A ty nie umiesz wykorzystać umiejętności myślenia. Zgadzam się z anonimem wyżej. /Korolina

      Usuń
    3. Człowieku Ty nawet jak Renesans Awatarii odpowiadasz na komentarze. Tak bardzo chcesz być do nich podobny to zgłoś się jak będzie nabór. Tutaj Ola, Emilka, Kamila i Paulina piszą na luzie. To widać. A Ty pisząc posta na blogu jesteś tak spięty (widać po tym ja piszesz) Akurat Ty był byś ostatnią osobą którą bym zapytała na jaki kierunek mam się udać. Tak pytanie o pomoc jak Emilka miała 3 blogerki które nie zawodzą to jest podlizywanie. Jakby sama go prowadziła to co innego. Ale Ty musiałeś się zapytać specjalnie. Żyję 14 lat ale takiego chamstwa wobec czytelnika nie wiedziałam! On mi tu wyjeżdża ile chamów w Polsce! Ja tu widzę jednego chama i raka- Ciebie. Dlatego mój drogi że to było rozegrane nie fair ;) Większość czytelników chciałaby spróbować na tym blogu. No ale jak jest 5 osób to znowu zrobi się jak kiedyś. Było 8 autorek na blogu z czego posty pisały może 3? Wolna Polska mogę mówić co chcę i darować co chcę. W tym momencie zgłaszam bloga. Jak tak można? Umiem wykorzystać wyobraźnię lepiej niż cała Twoja rodzina razem wzięta. To jest bardzo prawdopodobne że zhackowałeś Emilkę. Bo ona podała Ci email, hasło i mogłeś nawet usunąć bloga i Youtube. Nie zdziwiłabym się jakby Emilia dziś nie miała youtube. Paulina, Ola i Kamila! Jak możecie pracować z takim chamem? Zbuntujcie się. Blog traci fanów. Postawcie ultimatum! Albo Wy albo Anhur. Zapytajcie czytelników, zróbcie sondę bo blog się sypie! Nie zdziwię się jak ktoś płacze przez niego :')
      /byla fanka bloga

      Usuń
    4. Naprawdę, te kłótnie są żałosne. Styl Anhura różni się od wykreowanego na blogu, ale to jest właśnie (według mnie) fajne! Przyda się taka odmienność. Poza tym szkoda, że duża część hejterów argumentuje swoje nastawienie tym, że został przyjęty bez naboru. Skoro Emilka podjęła taką decyzję, myślę, że czytelnicy powinni ją zaakceptować. Poza tym przydałby się jakiś szacunek za wykonywaną pracę, ale najwyraźniej to za wiele... Nikt nie jest zmuszony do czytania wszystkich postów, więc jeśli komuś się nie podobają, to może je po prostu ominąć(?) Od tego chyba korona z główki nie spadnie ^^
      Pozdrawiam

      Usuń
    5. Straciłam wiarę w ludzkość... ktoś chce mi ukraść koronę największego satyryka. Niestety twój komentarz jest tak przepełniony zazdrością, że chyba zaraz tam eksplodujesz i wyżywasz się na Anhurze... Nieładnie, nieładnie. Z tego co wiem RA jest na wysokim poziomie, a tacy czytelnicy AOY (nie wszyscy!) to plebs. Był więc to komplement ;). Podajcie mi przykład kiedy jego posty są sztywne. Jak kogoś krytykujecie PODAJCIE DOWODY, bo jak tak jak teraz robicie to daleko nie zajdziecie. Uwaga! Była fanka bloga potrafi widzieć kto jest po drugiej stronie komputera! A do tego wie jakie uczucia nim kierują. No po prostu cud świata! Oprawić w rameczkę i postawić nad kominkiem. *A potem spalić*. Co do kierunku - tu nie komentuje, ale według mnie idealnie nadajesz się na uczucioznastwo lub wydział krytyk rozwiniętych. Pomoc = podlizywanie, to już słyszeliśmy, idziemy dalej. ". Żyję 14 lat ale takiego chamstwa wobec czytelnika nie wiedziałam!" Mam przypomnieć jaka IDIOTKA zapoczątkowała tę wojnę, no właśnie ty. Anhur chce być MIŁY, ja już dawno bym was wszystkie zwyzywała tak, że wasz PSM, by się rozluźnił. Jak jesteś byłą fanką bloga to idź i nie wracaj :3. "Ja tu widzę jednego chama i raka- Ciebie." - a ty jesteś największą suczą i idiotką tego świata. Mamy się na tytuły przebijać? *Potem anonimowa idiotka zaczyna żalić się, że też chciałaby być na blogu, oczywiście pod przykrywką dobra czytelników. "W tym momencie zgłaszam bloga." - say, What? " Umiem wykorzystać wyobraźnię lepiej niż cała Twoja rodzina razem wzięta. " - Jak miło wkraczać na temat rodziny :'). Skąd wiesz, że np nie jest on krewnym Matejki, albo innego malarza? Żałosne :3. O co ci chodzi z tym hackowanie. Post był z jego konta idiotko ;-;. Wystarczy e-mail,żeby ktoś był na blogu."Paulina, Ola i Kamila! Jak możecie pracować z takim chamem? " - normalnie,po kilku dniach nie można rozpoznać osoby ;). "Blog traci fanów" - blog traci idiotów takich jak ty ;). "Nie zdziwię się jak ktoś płacze przez niego :') " - chyba ty w głębi duszy :P.
      A więc zdążyłam skomentować następną dziewczynkę *zapewne lat 11-15*, która chce, by Anhur umarł, bo jest na tym blogu. Jedyny wasz argument to: Pisze sztywne posty!111!!11 oraz, że został przyjęty bez naboru ;_;. To blog Emilki, które może wszystkich usunąć i zostać sama :'). Według mnie to wszystko to zwyczajna błazenada ;). Ośmieszacie się. Dawny blog Anhura nie miał żadnych zastrzeżeń, wszystko się zmieniło, ponieważ czytelnicy dostali ataku zazdrości.
      Odczepcie się od tego Anhura jak wasze argumenty nie są wystarczające. Zrobiła wam coś? Nie. Pobił/Zhejtował? Nie. A wy musicie zrobić igły widły :P. Emilko zrobiłaś dobrą decyzję, że go tu przyjęłaś! Nie przejmuj się anonimkami,które potrafią być bliżej niż ci się zdaje ;)
      Narcystyczna ^
      PS Drogi Daniu, ja się nie wpiep**am tylko bronię osobę, za którą nikt nie chciał się wstawić :/. Jednakże szanuję, że ktoś częściowo się ze mną zgadza :D.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. PSM - zespół napięcia przedmiesiączkowego
      Narcystyczna ^

      Usuń
    8. Ej ale wiecie ,że sexmasterka tak mówi w swoich filmikach "Witajcie perełki,, xdd ale wpadka

      Usuń
    9. Jakbyś był na bieżąco to byś wiedział że większość od sławnego remixu Luixora

      Usuń
  3. Dobra, dobra. Zostawmy ten temat już bo to nie ma sensu. Nikomu nie zrobił krzywdy, może tylko Olkę uraził, ale nikogo nie wyzywał itp. Według mnie powinien przejść okres próbny. Jest na blogu to niech przejdzie tygodniowy okres próbny. Trochę 'sprawiedliwości'. Chyba każdy kto został przyjęty na blog musiał przejść okres próbny. Takie moje zdanie, nikogo nie zmuszam aby się mnie słuchał. Myślałam, że pewną osobę obrażał na prywatnej konwersacji, a nie na blogu. Wiem Ola, że zabolało Cię to 'Witajcie perełki', ale mógł nie przeczytać postów z tym przywitaniem. /Krówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jprld, ty i ta twoja logika... Bronisz Olki zamiast schować dumę do kieszeni! Prawdopodobnie chodziło mu (Anhurowi) o ten sławny remix, ale to takie trudne do skojarzenia... Przecież on jest na okresie próbnym, więc o co chodzi xd. Zgadzam się z Emilką "Bez komentarza"
      Narcystyczna ^

      Usuń
    2. Gdzie ja bronię Olki? Stwierdziłam fakt. Witała się czasem ta jak w tym remixie, a Anhur tym ją uraził obrażając te 'perełki'. A jeśli jest to przepraszam. Nie pamiętam każdego słowa napisanego przez Emi, a post czytałam 2 dni temu. Mam słabą pamięć do takich rzeczy. /Krówka

      Usuń
    3. Ciekawe czy jakbym napisała to samo z anonima to byś tak zareagowała. Ciekawe kto mojego przyjaciela Daniu namówił aby wszedł zobaczyć ten post i napisał akurat taki komentarz? Ah no tak taka jedna ja. :') On tylko dodał: ,,Eh kobiety. Z byle drobnostki się kłócą.". Chętnie by Ci to potwierdził na Facebook'u no, ale nie chcę podawać jego imienia i nazwiska. /Krówka

      Usuń
    4. Jeśli każdy się kłóci to ja nie mogę, więc tak. Uwaga, uwaga!, wkracza Wojtek.
      Ona nie broni Olki, a jeśli chcesz to ja też ją mogę bronić. Teraz pytanie dla wszystkich: Po co ta kłótnia?, nie lepiej było by, gdyby wszyscy czytali swoje blogi, nie kłócili się, tylko sobie pomagali, popierali się, ale niestety hejterom tego nie wbije do tej główki ;-;, dlatego jest taka kłótnia. Mogę mocno podziękować hejterom za spam :). A teraz rada do administracji i czytelników. Jeśli chcecie żeby nie było tej kłótni nie reagujcie na ich komentarze, nie rozwijajcie kłótni. Po jakimś czasie im się to znudzi, bo nie będą mieli do kogo pisać i przestaną. Myślę, że każdy mnie zrozumie. Bóg po to stworzył świat żeby ludzie się kochali.

      Usuń
    5. "...Blog to miejsce, na którym nie powinno się pisać "Siemka moje perełki, witam was w moim pościku XDDDDDDD"" MYŚL KOBIETO, MYŚL! To, że masz 12 lat (rocznikowo) to nie zwalnia cię z obowiązku myślenia... IDIOTKO CZY ON NAPISAŁ, ŻE ONA TAK NAPISAŁA, CZY TAK TRUDNO DO CIEBIE TRAFIĆ, NAPISAŁ TYLKO, ŻE PEREŁKI NIE SĄ NA MIEJSCU. WOLNA POLSKA I KAŻDY MOŻE WYRAŻAĆ OPINIĘ, KIEDY TO DO CIEBIE TRAFI... No comment.
      A ty Wojtuś idź na Bananofą Afcię, a nie mnie nawracasz ;_;
      I tak też bym tak zareagowałaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
      Narcystyczna ^
      PS Już bardziej uraziłby *według twego rozumowania* czytelników... Do dziecka z 11 latami na karku nie przemówisz :/

      Usuń
    6. Ja nic nie mówię, że tak powinno się pisać. Olkę to uraziło, nie mnie. Szkoda, każdy hejter przekręca sens. A kiedy ja powiedziałam że nie możesz wyrazić swojej opinii? Coś w komentarzu Daniu było takiego? Nie czepiaj się szczegółów. Jak Wojtek idzie na Bannanową Awatarię to ty idź do swojego świata hejterów. Do (nie) widzenia. Wojtek ma rację. Już nie będę odpisywać. Szkoda mi tracić sił na kogoś kto wszystkiego się czepia. /Krówka

      Usuń
    7. Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Anhura ta dyskusja też uraziła *zapewne* ;)
      Narcystyczna ^

      Usuń
    8. Wiek nie jest ważny, przeczytaj fragment pisma Świętego, zobaczymy kto tu lepszy :). A ty się śmiejesz, że jestem młody, a to spoko stara ^^

      Usuń
  4. Anhur nie zrobił nikomu,nic złego może ma sztywne posty ale bez przesady
    Moim zdaniem posty powinny zawierać (perełki,witajcie,hejka) to zwroty grzeczne i nikogo nie urażają ale blok jest o grze Awataria więc moim zdaniem powinno tak być ale powinno być dużo pisania o g i s oraz typowe duże lvl które się ciągle prze chwalają a małe :/ więc 😂👌 powinno też pisanie o miłości o haremie bo słyszałam że ktoś ma na awatari hmmm i o innych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy "perełki" to zwrot grzecznościowy? XD
      Narcystyczna ^

      Usuń
  5. Ech nie ma to jak pisac z anonima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie -,-
      Narcystyczna ^

      Usuń
    2. Nie ma to jak każdy hejt i opinię pisać z anonima :') Drodzy czytelnicy, bądźcie tchórzami i piszcie zawsze z anonima jak Narcystyczna. Pamiętajcie, każdy blog oprócz Renesans Awatarii jest de*ilski. /Elen

      Usuń
    3. Zauważ, że też jesteś anonimem :x.
      Narcystyczna ^

      Usuń
  6. Eloszkkki my loszki .😐.😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu hejtujecie Anhura ? Nie rozumiem tego spoko gośc, pisze fajne posty 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Anrhur ma sztywne posty. Potwierdzam kom gdzie pisze że Administatorki piszą na luzie, a on spięty. Lol, nie lubie go. Psuje bloga, bardzo, bardzo. Jeżeli on tu zostanie to stracicie bardzo dużo, dużo, czytelników a chyba Emilka chcialabys żeby ktoś czytał tego bloga. Blog zaczął się rozwijać, ale Anruhr czy jak on tak ma jest sztywny.
    Ps. Zróbcie sonde dotyczący dalszej przyszłości bloga bo będzie klapa.
    ~ N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo nie obchodzisz :x.
      Narcystyczna ^

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.