piątek, 24 lutego 2017

Materializm, czyli czego ludzie na Awatarii chcą od Ciebie?

Cześć!
Jak widzicie tytuł posta jest dość nietypowy. Niestety, ale Awataria na nk.pl nie chce mi działać 😔. Muszę więc posiłkować się tą z Facebooka.  Robiłem spokojnie zadania, a tu nagle pojawiła się niecodzienna (jak na życiowe, a nie awataryjne realia) propozycja.


Jak widzicie Katarzyna chce żebym był z nią... Jednak jest jeden warunek, a mianowicie - zdobądź większy poziom... Nie ważne, że autorka tej wypowiedzi miała level podobny do mojego. Kobieta wymaga! Niestety ja odmówiłem mojej adoratorce i poszedłem dalej.

Do czego zmierzam?

Nie rozumiem jak można zakochać się po kilku sekundach w dodatku w nieistniejącej postaci, a na dodatek wymagać od niej jakiś zmian. Rozumiem każdy chce mieć: fajną, ładnie ubraną dziewczynę, tudzież chłopaka, ale to nie jest jakimś wyznacznikiem w prawdziwym życiu. Dziwne jest to, że bohaterka posta zaczepia osoby z małym poziomem, zamiast próbować u osób, które mają już wystarczający level. Często także inni potrafią wyzywać ludzi (a właściwie Awatarów) od niskich poziomów, jakby to było najistotniejsze w tej grze. Sam na głównym koncie mam 20 poziom i nie sądzę, że potrzebny mi jest większy. W związki też nie wchodzę... z wiadomych powodów 😉.

Myślę, że temat wyczerpałem i sądzę, ze duża większości Awatarów z mniejszym poziomem patrzy tylko na: poziom, image oraz komfort. Często mogą się zawieść na takich osobach. Są wtedy zauroczone nimi, a oni (większe poziomy) mogą łatwo to wykorzystać np. kazać im korzystać z "kodów", które zasilą ich konto.

Sadzę, że temat skłoni Was do dyskusji w komentarzach! Osobiście uważam, iż najpierw trzeba poznać osobę... Co Wy o tym myślicie? Zapraszam do komentowania!
Anhur
PS Widzę, że ewidentnie jakaś osoba postanowiła pobawić się moim postem 😉. Śmieszne to nie było, a raczej dziecinne...

7 komentarzy:

  1. Trudno się nie zgodzić. Zwłaszcza, jeśli chodzi o młodsze osoby, które odbierają ten cały "związek" w grze zupełnie inaczej niż te starsze. Często na chatach spotyka się ludzi, którzy piszą "szukam chłopaka/dziewczyny" i często podstawą do wybrania drugiej połówki jest właśnie level, wygląd. Myślę, że trzeba zachować pewien dystans. Kilkugodzinna znajomość i "wielka miłość"? Jaaakoś w to nie wierzę. Najzabawniejsze jest to, gdy ktoś oskarża kogoś o zdradę i podchodzi do tego tak strasznie emocjonalnie, jakby od tego związku zależała cała jego przyszłość...
    ~M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poparcie. W stu procentach zgadzam się z Twoją opinią!

      Usuń
  2. Fajny podpis ;)
    ~Sarkastyczna ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby to zmieniało sens mojego komentarza... ;) Ale skoro to takie istotne, to proszę:
      ~Hug Me

      Usuń
    2. Ja niestety tak nie uważam :(.

      Usuń
    3. Ojejku, myślałam, że ten komentarz tyczy się mojego podpisu "~M", hah 😂 Nie myślę już, przepraszam
      ~Hug

      Usuń
  3. Ja zawsze jak szukam chłopaka w wyd i jak kilku przyjdzie to z nimi romawiam :D Nigdy nie wybieram od razu.Zauważyłam że chłopacy głównie tak wybierają czyli musimy spęłnić 3 wymagania : mieć kase,ładny wygląd,duży poziom.Oczywiście nie wszyscy są tacy !
    //Die For You

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.