środa, 8 lutego 2017

Przecena strojów ,,Morska bryza" i ,,Blue Sea"

Cześć!
Wchodząc na grę zauważyłam, że administracja dodała nam przecenę. Chwile później skojarzyłam fakty i przypomniałam sobie, że dzisiaj jest środa, dlatego cieszę się z faktu, że administracja o  nas nie zapomniała, jednak jestem nieco zawiedziona wyprzedażą.

Nie sądzę, aby dużo osób skorzystało z tej przeceny, ponieważ moim zdaniem jest ona zbyt niska, a większość graczy te stroje posiada.
Strój ,,Blue Sea" został przeceniony o zaledwie 28 G, natomiast ,,Morska Bryza" o 27 G.


Ja osobiście nie skorzystam z przeceny, ponieważ ta sukienka nie przypadła mi do gustu, jednak napiszcie koniecznie w komentarzu Wasze zdanie na temat tej promocji.
Kama

4 komentarze:

  1. Jak zrobiłaś gifa? 😍 Cudny! Nagraj poradnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za drogo xd
    Nie mam G :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, jak to zrobiłaś? *_* super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny gif! Pokaż, jak to zrobiłaś. Może się nauczę? :D
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.