niedziela, 12 lutego 2017

W stylu Rosjan #1 - wyglądy dla dziewczyn (1/2)



Cześć.
Ostatnio przeglądając Instagrama oficjalnego Awatarii zauważyłam, że Rosjanie - gracze Awatarii mają swoje własny unikalny wygląd i ubiór. Co prawda, niektóre się powtarzają, ale większość osób ubiera się w całkowicie inny sposób.  Ale dziś skupimy się nie na ubiorze, lecz na wyglądach (twarz, oczy itp.) awatarek. Post takiego typu poświęcę także na wyglądy dla chłopaków. Nie do końca jestem pewna, czy wam się to spodoba, ale mimo tego zapraszam do czytania i oglądania.

Cennik:

Włosy 19G
Brwi 1G
Oczy 5G
Cienie 2G
Strasy 3G
Usta 5G
Róż 2G

Razem 37G

Cennik:

Włosy 22G
Brwi 1G
Cienie 3G
Oczy 5G
Usta 420$
Róż 2G

Razem 33G i 420$

Cennik:

Włosy 50G
Brwi 410$
Oczy 4G
Cienie 3G
Strasy 3G
Usta 3G

Razem 63G i 410$

 Cennik:

Włosy 785$
Brwi 405$
Cienie 465$
Oczy 3G
Strasy 3G
Usta 3G
Róż 2G

Razem 11G i 1655$

Mam jeszcze wiele propozycji, niestety czas mi na to nie pozwala, a do tego dziś kończą mi się ferie i muszę się przygotować do powrotu do szkoły.
To do zobaczenia!
Emilka





3 komentarze:

  1. Rosjanie są bardziej oryginalni.Na naszej awce możemy zrobaczyć z tysiąc awatarek o tym samym wyglądzie.Dlatego ja mam rzadko spotykane włosy :D
    Za błędy ortograficzne przepraszam pisze na nowym fonie XD
    \\Die For You

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna seria, podoba mi się i fajnie że będziesz też brała pod uwagę chłopaków :D Może pomyśl też nad krótkim opisem każdego wyglądu np co ci sie podoba w nim albo co nie i czy według ciebie nie jest za drogo. W tedy lepiej by się czytało. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.