sobota, 25 lutego 2017

Aktualizacja? Prześlij całusa!

Cześć.
Na wstępie chciałabym was poinformować, że dziś pojawią się kolejne etapy naszych czwartkowych zabaw. Ale na razie zapoznajmy się z tematem dzisiejszego posta. Dzień jak co dzień, ale dziś postanowiłam dokończyć remont w moim domu na Awatarii. Zajęło mi to około 3 godzin, ale wreszcie skończyłam. Wiedziałam, że będę miała dużo niepotrzebnych rupieci, więc postanowiłam że rozdam je innym. Stworzyłam wydarzenie, którym zaciekawiło się wiele osób. Zaczęli mnie dodawać do znajomych itp. Wtedy zauważyłam coś dziwnego.
 Jak widzicie na obrazku dodano opcję, która mówi nam co jest dostępne na danym poziomie znajomości. Już wcześniej wiedziałam, że ta aktualizacja jest na rosyjskiej Awatarii, jednakże nie wiedziałam że jest już dostępna w polskiej wersji!
 Gdy zostaniemy znajomymi z inną osobą, to możemy:
- wysyłać do siebie wiadomości
- dawać prezenty
- całować za pozwoleniem
- wsiadać do auta za pozwoleniem
- częstować z lodówki

Skoro to zostało dodane, to możliwe że jest także dostępna opcja ''prześlij całusa''!
Do tego możemy rozwijać stosunki z naszym małżonkiem/małżonką.
Od męża do najlepszego męża!
 Dosyć długo zajęło mi ''dobicie'' do dobrego męża/żony.
 Gdy już zdobędziemy ten poziom relacji, to możemy wchodzić do mieszkania żony/męża nawet wtedy, gdy jest on zamknięty! 
 Potem możemy rozwijać relacje dalej! Tym razem do ''pewnego męża/żony''.
 Gdy już osiągniemy pewne małżeństwo, to możemy przesyłać sobie całusy!
Jedno działanie zabiera nam 20 punktów energii.
 Tutaj mamy dodatkową opcje ''całus''. 😊
Nagrałam także krótki filmik, który przedstawia animację!
Uważam, że jest to dobry pomysł. Animacja jest bardzo fajna, chociaż całus na policzku znika wtedy, gdy pojawią się i znikną 3 serduszka. Aktualizacja jest udana, a co wy o tym myślicie? Czy już macie dostęp do tego działania? 😤
Emilka

3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.