wtorek, 14 lutego 2017

KONKURS WALENTYNKOWY!

Cześć!
W sobotę oficjalnie rozpoczęłam ferie, dlatego z tej okazji przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Postanowiłam zorganizować dla Was konkurs walentynkowy, w którym będziecie musieli:
-napisać opowiadanie/wierszyk/rymowankę etc. lub
-przygotować profilówkę/nagłówek/baner itd.
Wiem, że nie każdy jest orłem w pisaniu opowiadań, czy przerabianiu zdjęć, dlatego ten konkurs ma dwie kategorie i możecie sobie wybrać.

Jedna osoba może wziąć udział w obydwu kategoriach. 

Poniżej przedstawiam plakat, który wykonałam na potrzebę konkursu.

(przepraszam, że na obrazku nie ma polskich znaków, ale czcionka ich nie miała i nie chciało mi się kombinować i jakoś je dorabiać).

Konkurs rozpoczyna się dzisiaj (30.01) i trwa do walentynek (14.02) br. do godziny 10:00.
Wyniki będą ogłoszone dzień po zakończeniu konkursu.

A teraz przejdę do chyba najważniejszej rzeczy, a mianowicie nagród w poszczególnych kategoriach.

#graficzny
1 MIEJSCE: VIP NA 5 DNI
2 MIEJSCE: 2 STATKI
3 MIEJSCE: 5 PREZENTÓW WARSZTATOWYCH

#literacki/poetycki
1 MIEJSCE: VIP NA 10 DNI
2 MIEJSCE: VIP NA 5 DNI
3 MIEJSCE: KOSZ RÓŻ

Są także nagrody pocieszenia, dla każdej osoby, która wzięła udział
Chciałabym jeszcze uświadomić (dla osób, które nie zdążyły się skapnąć), że to konkurs walentynkowy, dlatego obowiązkowe jest, aby w był widoczny akcent walentynkowy.

Prace proszę przesyłać na mój email -> kamaxx8@gmail.com.
Niezmiernie ucieszyłabym się, gdyby we wiadomości był dołączony także link do profilu na naszej klasie.

Zapraszam do udziału w konkursie, ponieważ nagrody są tego warte.
Kama

17 komentarzy:

  1. Jest możliwość, że jedna osoba wygra w dwóch konkursach xd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwość jest, ale nie sądzę, aby ta sama osoba tak bardzo się starała w obydwu.

      Usuń
  2. A baner profilówkę to swoją czytwoja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obojętnie, w zakładce kontakt możesz znaleźć zdjęcia naszych awatarek.

      Usuń
  3. CZy była by możliwość odebrania tych nagród na FB i podanie linku tez d fb ? Nie działa mi Awataria na nk a na nk żadko wchodzę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. MOgłabym tez awatary ? mam nowy laptop no i jestem jakby poszkodowana xd i nie mam zadnych awatrów :( :( a w literackim konkursie jestem słaba tak bardzo że aż bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awatary możesz znaleźć w zakładce kontakt :D

      Usuń
  5. Opowiadanie może być długie ?
    //Karin

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wysłałam pracę :)
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. I co z tym konkursem?!?
    //Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisane jest, że wyniki zostaną ogłoszone dzień po zakończeniu, czyli jutro.

      Usuń
  8. Kiedy wyniki?
    //Ola

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.