niedziela, 5 lutego 2017

Bloga Stycznia 2017- Informacje

Cześć!
Wczoraj nie dodałam posta bo byłam u rodziny z powodu wielkiego święta ale to już sprawy prywatne. Nie miałam czasu ani dostępu. 
Po za tym świętowałam z rodzinką.

Ostatnio czytając bloga Przygoda z Awatarią zauważyłam iż za nie długi czas staruje plebiscyt na tytuł ,,Blog Stycznia 2017'' Jak to zobaczyłam to wiedziałam że muszę zapisać bloga 😊
Napisałam do Emilki. Powiedziała że mogę się tym zająć (co mnie cieszy niesamowicie) 
Z powodu tego zrobiłam plakat wyborczy. Prezentuje się on tak...
*i te dwuznaki xD*
Myślę że jest spoko. Nie ma na nim Sandry i Julki ponieważ one zostały usunięte z bloga,
Jest tutaj Cara, Kamila, Emilka i ja. 
Zapraszam do oddawania głosów! 
Jednak jeszcze kilka dni. Poinformuję wszystkich jak ruszy plebiscyt ^_^
Ja lecę na łyżwy *-*
Miłego wieczoru 😘
/Olka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.