środa, 8 lutego 2017

Powrót

Witajcie!
Wreszcie po tygodniu wróciłam do was i znów będę pisać posty.
Ferie też się kończą, bo w poniedziałek idę do szkoły, a jak na złość plan się zmienił i strasznie mi się to nie podoba. A gdzie ja tak dokładnie byłam przez ten tydzień?
A na Maderce byłam.
Madera to wyspa należąca do Portugalii. Położona jest koło Afryki, nad Wyspami Kanaryjskimi.
Jest to wyspa wulkaniczna i strasznie górzysta (wszędzie prawie są góry). Jeżeli chcecie, abym poświęciła post na opowiadanie o moich przeżyciach to zapraszam do głosowania w sondzie poniżej.
A propo Madery, polecam tam się udać, cały rok jest tam ''lato'' i są piękne widoki.

Dobra wracamy na ziemie, koniec gadania o wyjeździe.
Przez tydzień nie wchodziłam na bloga, trochę od wszystkiego odpoczęłam.
Bardzo dziękuję dziewczynom za to, że zaopiekowały się naszym blogiem!
Zapraszam do udziału w konkursie walentynkowym, który jest prowadzony przez Kamilę.
Jak już także Ola wspominała, zapisano nas do plebiscytu - ale tym razem ja nie będę brała za to odpowiedzialności, tylko Ola, powiem tak - niechętnie się zgodziłam na zapisanie nas do plebiscytu.
A teraz najlepsze wiadomości dla Kamili i Cary.
OTRZYMUJECIE POSADY ADMINISTRATOREK
Co prawda Cara już drugi raz, ale wiecie jak to było wcześniej (odeszła z bloga).
Uważam, że zasłużyłyście na tę posadę. Gratuluję. :)

A teraz zapraszam do głosowania!
~Emilka

2 komentarze:

  1. Fajnie byłoby :) Jestem ciekawa Twoich przeżyć i wrażeń. Liczę też na jakieś zdjęcie 😊 Dobrze że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie wróciłaś :) Z chęcią przeczytałabym Twoje opowiadanie i wrażenia z tej wyspy. Moim marzeniem jest polecieć na wyspę Porto Santo, która też należy do Portugalii. Mam nadzieję, że kiedyś się spełni :D
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.