środa, 15 lutego 2017

Kolejny urlop + zaległości


Witajcie kochani.
Tutaj Cara. Chcę Wam powiedzieć kilka informacji.. zapraszam do dalszego czytania.


Zaczne od pierwszej części posta, czyli kolejnego urlopu. 
Te urlopy, przepraszam ale będzie ich więcej,, dlaczego?
Powiem że nauka i szkoła bardzo mnie przytłacza. Codziennie jest pytanie, kartkówka co kilka dni, a egzaminy? Trudne i długie.
Biore urlop, na tydzień. Chce wreszcie poprawić najgorsze oceny z danych przedmiotów, z których jestem najgorsza. Bardzo chciałabym skończyć liceum z wyróżnieniem, studia także. Bo powiem  wam jedno:
Wszystko czego się nauczycie, pomoże wam później. Za dobre oceny, zdobędziemy wyróżnienie, dzięki dobrych ocen i wyróżnień - możemy dostać dobrą, płatną prace, chyba że chcecie pracować w McDonaldu, chociaż też tam dobrze płacą. 

Po szkole mam 2 godziny, wracam zawsze o piętnastej. O siedemnastej dorabiam, a reszte dnia?
Nauka. Mam bardzo ciężki materiał. 

~~

Teraz przejde do serii ,Walentynki Awatariia''. Tak, też nauka mnie ,,bije''. Nie mam czasu.

Posty tak - tylko w piątek, sobota, niedziela. Powiedzmy, że wszystko jest wolne, ale proszę. 
Jeżeli ktoś już powie ,,To masz problem'', to powiem jedno:
,,Czasami nauka, jest ważniejsza niż pasja.'' 
To śmieszne dla was? 
Możecie być gorsi, najlepsi z czegoś - ale nie powinniście też odstawiać nauki, bo jest ważna w życiu.


Na koniec tego posta powiem, dziękuje za wszelkie pozytywy z mojej strony pod ostatnim postem.
I jeszcze odpowiedź dla ,,krulofej hejtu'' NARCYSTYCZNEJ:
Pisz sobie dalej.
Do zobaczonka i hej.


/C



3 komentarze:

  1. ,,Czasami nauka, jest ważna niż pasja.'' O ile się nie mylę przymiotnik powinien być w stopniu wyższym ;).
    I dziękuję za wspomnienie mnie w poście :3
    Narcystyczna ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, sama nie mam czasami czasu. Do tego jeszcze dochodzą egzaminy gimnazjalne...

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bo wiem wam jedno" haha i ty chcesz skończyć liceum z wyróżnieniem.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.