czwartek, 16 lutego 2017

Quiz o YouTuberach Awatarii #7 - półfinał

Cześć!
Wreszcie nadszedł czas na kolejny etap naszej zabawy.
Na początku zapoznajmy się z poprzednimi pytaniami i odpowiedziami.

1. Który film na kanale EmiRudaMCA AwatariaTV ma najwięcej wyświetleń? (szukaj pierwszych filmów na kanale)
Awataria||Zdrada||Trudne Sprawy +1pkt.
2. Czy kanał Marcin Awataria należał do Zuzii MMA?
Tak +1pkt.
3. Z jakiego województwa pochodzi Lily?
Mazowieckie +1pkt.
4. W którym roku EmiRuda zaczęła grać w Awatarie? (50 faktów)
13 kwietnia 2013 roku +2pkt. za podanie dokładnej daty
5. Czy EmiRudaMCA AwatariaTV nagrywała Speed Drawingi?
+ 1pkt. za napisanie ile części było w takiej kategorii filmów
Tak, nagrywała - 3 części

W tym etapie można było zdobyć aż 9 punktów!
Niestety na wszystkie pytania odpowiedziały tylko dwie osoby.
Dzieje Królestwa Tureckiego Awataria
Niestety nie mogłam zaliczyć twojej odpowiedzi, ponieważ wcześniej nie zapisałeś/aś się do naszej zabawy. Zapoznajmy się teraz z tabelą wyników:
Niestety, tym razem najmniej punktów miała Werxka - niestety, ale odpadasz. Przykro mi, ale zapraszam Cię do udziału w tym Quizie w kolejnej edycji! :)
Teraz zapoznajmy się z kolejnymi - półfinałowymi pytaniami:

1. Kiedy Sandra Awataria dodała swój pierwszy filmik?

2. Czy na kanale EmiRudejMCA AwatariaTV są dwa teledyski, których tematem jest ta sama piosenka? Jeżeli tak, to podaj jej tytuł.

3.Jaki tytuł nosi pierwszy filmik na kanale Syśki?

4. Ile filmów obecnie znajduje się na kanale •JulciX• Avataria?

5. Czy EmiRudaMCA występowała w filmiku na kanale:- Lily (podajesz odpowiedź: Tak/Nie)- Sandra Awataria (podajesz odpowiedź: Tak/Nie)- NaNa (podajesz odpowiedź: Tak/Nie)

Czas na odpowiedź macie do 23 lutego, inaczej mówiąc - tydzień.
Nie pozostaje mi nic innego do powiedzenia niż życzenie wam powodzenia! (jaki rym wyszedł)
Emilka

8 komentarzy:

  1. Bardzo przepraszam, ale ja udzieliłam odpowiedzi do poprzedniego quizu, a komentarz się nie pojawił. Nie widzę dalszego sensu brania udziały w zabawie, bo nie mam szans na dogonienie innych. Nie wiem czym to jest spowodowane, że mój komentarz nie pojawił się. No cóż dziękuję i życzę powodzenia reszcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz brać udziału w zabawie, ponieważ nie zapisałaś się do zabawy na samym początku.

      Usuń
  2. Chciałam powiedzieć, że moje komentarze nie są publikowane, ponieważ odpowiedziałam na pytania w poprzedniej części...

    ~OŁ JEA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego piszesz z anonima? /Ja

      Usuń
    2. Bałam się, że znowu się nie pojawi.

      Usuń
    3. Wszystkie komentarze są publikowane. :P

      Usuń
  3. 1. 23 sierpnia 2015
    2.Tak (niestety nie znam nazwy tego filmiku liczę na 0,5 pkt. :))
    3. "Awataria wspomnienia #1"
    4. 31
    5.
    a)Nie
    b)Tak
    c)Tak

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. 23 września 2015r.
    2. Chyba nie
    3. Awataria wspomnienia #1
    4. 31
    5. Nie Tak Tak


    /Uzalezniona

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.