niedziela, 19 lutego 2017

Awataria, a rzeczywistość - powrót

Cześć!
Dziś wreszcie naszła nie wena twórcza i postanowiłam coś narysować. Dawno już nie rysowałam, więc możliwe że rysunki nie będą takie jak kiedyś. Pamiętajmy o tym, że "praktyka czyni mistrza" i zaczynajmy.
Obrazek przedstawia dziewczynę. Może zacznijmy od jej postawy. Jest ona lekko pochylona. Ugina kolana. Jedną rękę trzyma na torebce. Jej wyraz twarzy mówi o tym, że czegoś się wstydzi. Możemy sobie wyobrazić, że za chwilę wyjdzie na scenę coś zaśpiewać, lub powiedzieć wiersz (eh... ta moja wyobraźnia). Z tego co pamiętam, to spodnie, bluzka, torebka i tatuaż należą do tego samego zestawu. Natomiast naszyjnik pochodzi z zestawu "Posion Kiss" (dobrze napisałam?). Dziewczyna jest blondynką. Można się domyślić, że włosy pochodzą z salonu piękności. Jej oczy są błękitne.
Cały rysunek naszkicowałam ołówkiem 2H z firmy Koh-I-Noor. Potem poprawiłam markerem, a drobniejsze szczegóły cienkopisem. Pozostałości po ołówku zetarłam gumka do ścierania. Obrazek pokolorowałam kredkami Maped i Astra. Tym razem najpierw nałożyłam jasne kolory, a potem cieniowałam coraz to ciemniejszymi barwami. Jestem zadowolona z efektu, jak na pierwszy rysunek po długiej przerwie od rysowania. Narysowanie jego zajęło mi około 2 godzin. 
A co wy myślicie o moim rysunku? Może macie jakieś propozycje na następny rysunek? Piszcie. 
Emilka

10 komentarzy:

  1. Czym malujesz Emi ?
    Kiedy patrze na swoje rysunki to wydaje mi się że są bardzo brzydkie przy twoich XDD
    //Die For You

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże. Cudny rysunek! :*
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na rysunek całkiem spoko ;) może nawet sama spróbuję coś narysować inspirując się awatarią. Co do wykonania rysunku poćwicz sporo nad proporcjami, twarzą i kształtem ciała. Popatrz np na swoje zdjęcie na pewno widzisz na nim, że twoja ręka nie jest prosta jak linijka tylko odznaczają się też na niej mięśnie tak jak na całym ciele i warto je też zaznaczyć w rysunku. Co do proporcji poszperaj po necie coś na ten temat. Polecam stronkę Pinterest możesz tam wpisać w wyszukiwarkę anatomia i znajdziesz masę poradników. Nie odbierz tego jako hejt tylko radę ( od trochę doświadczonej w rysowaniu czytelniczki bloga :D hehe). Pozdrawiam ~Natalka

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysunek całkiem spoko. Nie ukrywam,że przydało by się trochę poćwiczyć. Co do samego posta nie musisz opisywać tego że starłaś coś gumką ani całego rysunku chodzi mi tutaj o to, że ma blond włosy, niebieskie oczy, jest pochylona itp XD bo to nie ma sensu każdy to widzi c:. Na twoim miejscu napisała bym skąd pojawił się pomysł na rysunek i jaki jest jego przekaz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jakby srała

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.