środa, 22 lutego 2017

Who came?

Cześć!
Jestem najnowszym redaktorem na tym blogu. Bardzo mi miło, że zostałem przyjęty na tego bloga 😊.  Dostałem okres próbny, który chcę w wykorzystać tak jak umiem i potrafię. Tutaj macie paszport, który pozwoli Wam skontaktować się ze mną w razie potrzeby:


Mój profil na nk: http://nk.pl/#profile/50776806

A więc tutaj dam kilka faktów, które pozwolą Wam poznać mnie 😉:
- Mam na imię Kamil
- Uwielbiam pomarańcze
- Mam już pewien bagaż doświadczeń z blogowaniem
- Od czasu do czasu lubię pobawić się twórczo
- Mój ulubiony przedmiot to chemia

Mam nadzieję, że moje posty spodobają się każdemu czytelnikowi. Ja na razie się z Wami żegnam, możecie pisać co o mnie sądzicie. Oczywiście do niczego nie nakłaniam.
Anhur

36 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na Twoje posty ;) Powodzenia w blogowaniu! :-)

    «Milka»

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamil, Ty tu? :D
    Ale mega fajnie! Powodzenia 8)
    /$Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia !
    B)
    Życzę udanego tłustego czwartku !
    //Die For You

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh Emilka na pewno się nie zapytała Pauliny, Oli bądź Kamili co o tym myślą tylko jak zwykle przyjęła go. Tak samo egoistycznie potraktowała czytelników. Nawet nikogo nie poinformowała;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O naborze autorów

      Usuń
    2. Wszystko wydarzyło się w krótkim czasie. Potem to wytłumaczę. :)

      Usuń
  5. Przyjęłyscie go, bo jego bloga nikt nie czytał, poza tym ma sztywne posty, które nikomu się nie podobają

    /Narkacystyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ta pewność, że nikt nie czytał i nikomu się nie podobały? :P

      Usuń
  6. Ja cie widziałam na mapie eventowej podczas eventu zimowego. Życzę powodzenia 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Z niecierpliwością czekam na Twoje posty. Również uwielbiam chemię :D Powodzenia!
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fani chemii - łączmy się!

      Usuń
    2. Fani chemii ja nienawidzę chemii brr matmy i fizy okropne same liczenie/ Bessoska p.s nie chciało mi się logowac

      Usuń
    3. Co do matmy i fizyki zgadzam się. Nienawidzę xD
      /Kinga

      Usuń
  8. A innych poinformować, że jest nabór to nie łaska?! Jest dużo chętnych na pisanie na tym blogu, a wy musieliście wziąć po cichu jakiegoś sztywniaka. Widać, że jego posty są równie nudne jak na RA. Pasuje tam do tej bandy nudziarzy. /Elen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podszywam się! Tak się podpisuję od 5 lat więc mi tu nie kłam. Na ten blog od miesiąca zaglądam ale nie komentuje. /Elen

      Usuń
    2. Akurat ona się nie podszywa. Długo ją znam i od chyba 4 lat się tak podpisuje. /Krówka

      Usuń
    3. RA ma zaje***** posty

      Usuń
  9. Niech idzie na blog swojej żony :p /Elen

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ten profil nie da się wejść i duzo do pisania ale powiem nie powodzenia bo widac ze nie będzie z cb dobry admin plus niby dlaczego doszedles jak nawet naboru na admini nie bylo żal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzal weś c'nie lol

      Usuń
    2. Jak ja kocham powierzchowne opinie ;D. Na profil da się wejść - tu nie możesz skłamać, bo 5 razy sprawdzałem i pokazuje się on (profil). A ja życzę powodzenia w dalszym komentowaniu z anonima ^^
      ~Anhur

      Usuń
  12. Czekam na posty z niecierpliwością! 8))
    PS. Kamil lubi pomarańcze... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wszystkie komentarze ;). Miło czytać wyrazy otuchy, chociaż negatywne opinie utwierdzają mnie w przekonaniu, że powinienem dalej pisać!
    Pozdrawiam ;)
    ~Anhur

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia! Witamy w naszych progach 😄

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże... Jestem już byłą fanką tego bloga, nikogo nie poinformowaliście, że szukacie redaktora wiele osób już od iluś miesięcy chciało się dostać a ty Emilka o tak sobie przyjmujesz po znajomości na bloga. Zawiodłam się na was myślałam, żevtylko wasz blog jest normalny.
    /była fanka bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się urażona :( /Krówka

      Usuń
    2. To tak się czuj? Idź na tę Baśniową Awatarię, a nie zaśmiecasz bloga :').
      ~Arbuzowy

      Usuń
    3. Oh, jak mi się przykro zrobiło. :(
      Ale powiem tyle. Mój blog - moje decyzje. :)

      Usuń
    4. Jak ja lubię takich idiotów co obrażają wszystko bo lubią sprawiać innym przykrość :') /Krówka

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.