czwartek, 16 lutego 2017

KONIECZ SZWATA nasztąpi szesznastego lutego.

*TYTUŁ NAPISANY Z BEKI, NIE BIERZ TEGO NA POWAŻNIE*

Dzisiaj post krótki, ale nadal mam urlop. Post nie jest związany z AWATARI! Chce wam zawiadomić że KONIEC Świata nie istnieje, miał nastąpić dzisiaj. 
Miała w nas uderzyć asteroida, ale nadal żyjemy. 
Spokojnie, nie wierzcie w te głupoty bo ludzie chcą sławe zdobyć.
Czytając, natknełam się na artykuł że będzie Trzecia Wojna Światowa! Wow! Dożyję do tego momentu, wow! 

Ps. Ostatnie zdanie jest sarkazmem, 

A więc pożyjemy sobie jeszcze z nasza Awatarią, blogiem i całą naszą technologią.

Dzięki za hejty, i hej.

/C

8 komentarzy:

  1. Yyyyyyy.....aha??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie wiesz o co chodzi.
      ps. Polecam się podpisywać na KOŃCU. :))

      ~ C

      Usuń
    2. Aha...Jest coś takiego jak prywatność więc nie muszę się podpisywać...

      Usuń
    3. Anonimowy, widzę że nie zapoznałeś/aś się z naszym regulaminem.

      Usuń
  2. Wiedziałam już o tym z tydzień temu i w głowie miałam tylko "A co jeśli to prawda?"
    NASA mówiła o asteroidzie w Chinach też coś mówili a jeden z pracowników NASY mówił że to nie prawda.Nie wiem czego się bardziej bać Nibiru czy NASY i ich głupoty ;P
    //Die For You

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ja nawet nie wiedzialam, ze dzisiaj miał być koniec świata xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo xD
      /Kinga (Artemida)
      Zapomniałam się zalogować

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.