czwartek, 23 lutego 2017

Maslenica, czyli nowy event na Awatarii!

Cześć!
Dziś (22.02.2017r.) zostało dodane nowe wydarzenie na Awatarii! Jest nim - Maslenica! O co chodzi w tym wydarzeniu, zobaczcie sami 😉:

1. Najpierw dostajemy powiadomienie o trwającym evencie!


Naleśniki wyglądają na bardzo smaczne 😋. Są także powiązane z naszym wydarzeniem.

2. Stworzenie patelni:

Brzmi jak z jakiegoś szowinistycznego filmu, ale to jest prawdą! Nasza patelnia pozwoli nam piec... naleśniki (pewnie mogliście się tego dowiedzieć, ale chciałem być trochę zaskakujący)

3. Zrób naleśniki:


Potrzebujemy 3 tysiące naleśników, aby uzyskać najnowszy tytuł! Wygląda on bardzo ładnie chociaż nie wiem do końca co on mi przypomina (może jakiś kwiat).



Gdy naciśniemy na kuchenkę w naszym domu, tudzież na tą w barze nasz Awatar zacznie pieczołowicie piec naleśniki! Zajmuje to kilka sekund.

4. Odbierz tytuł oraz nagrody:


Nasz naleśnik dodaje nam tyle samo energii, ile straciliśmy podczas jego pieczenia - wychodzimy na zero. Jest to o tyle fajne, że nasz tytuł jest darmowy! Musimy jednak zaopatrzyć się w cierpliwość, która będzie nam przydatna 😉. Następująco wygląda nasz tytuł.


5. Korzystaj z tricku:



Czas animacji trwa kilka sekund i zabiera on nasz cenny czas. Po dłuższym czasie pieczenia naleśników nie chce nam się ich robić. Jest na to pewien sposób, który wymyślili Rosjanie, a my z niego korzystamy. Wystarczy odwrócić naszą kuchenkę. Proste, a animacja "pieczenia" nie będzie nam się ukazywać. Pomocne ~ polecam 😉

Co sądzicie o tej aktualizacji? Możecie zagłosować w sondzie!


Moim zdaniem cała ta aktualizacja jest podobna do walki z bałwanem, który ukazywał się w 4. etapie noworocznego wydarzenia. Jest to żmudne i daje nam jedynie tytuł... Nie jest on najładniejszy, chociaż pewnie wiele awatarów chciałoby mieć go 😃. No cóż żegnam się z Wami czytelnicy. Życzę owocnej "walki" z naleśnikami, która dzięki sztuczce będzie o niebo łatwiejsza.
Anhur

17 komentarzy:

  1. Event okej.
    Spoko, jesteś nowy to cie lubie ;)
    ~ N

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie wiem dlaczego patelnia rozpixelowała się. Mam nadzieję, że nikogo nie rozbolą oczy.
    ~Anhur

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się trafilo cos dziwnego xd nie mysialam robic patelni do naleśników . Nawet nie zrobiłam patelni a mogłam robic naleśniki /bessoska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara :D. Ja musiałem 2 G wydać D:.

      Usuń
    2. Nie trzeba robić patelni ;) Ja przynajmniej na swoim oficjalnym koncie i na multi nie musiałam. /Krówka

      Usuń
    3. Data postu... POLECAM
      Nacystyczna ^

      Usuń
  4. Już zerżnął sposób od RA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że RA *nawet w poście było to napisane*, nie wymyśliło tego sposobu? Sam mam Awatarię na rosyjskim portalu i też zauważyłem takie "dziwne" kuchenki. Sam wypróbowałem i przekonałem się o magicznym działaniu tego sposobu ;). Twój komentarz pokazuje, że nie zapoznałeś się z tematyka posta,, cytat ,,Jest na to pewien sposób, który wymyślili Rosjanie, a my z niego korzystamy." :). Trochę mi szkoda osób, które wszystko porównują do RA :/...
      Pozdrawiam!
      ~Anhur

      Usuń
    2. Anhur, mi też szkoda takich osób. Nie jesteśmy jakąś wyznacznią.

      Usuń
    3. Zerżnąć to ci mogę dupę. :) /Pogromca

      Usuń
    4. Pan powyżej mnie wygrał :D.

      Usuń
    5. Nie widzę sensu takich komentarzy. Przecież na każdym blogu mają prawo pojawić się wskazówki ułatwiające grę. W dodatku to nie ja pierwszy poznałem ten sposób, ale wiele innych osób.

      Usuń
    6. Durny ten blog -_-

      Usuń
    7. Durny ten blog -_-

      Usuń
    8. Durne te Anonimki, oj durne -_-

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.