środa, 18 kwietnia 2018

Co sądzę o nowych fryzurach? [AKTUALIZACJA, EDIT]

Witajcie!
Dzisiaj jak wiadomo środowa aktualizacja, a co dodano? Oczywiście fryzury, o których mogliście się już dowiedzieć tutaj. Początkowo wydawały mi się być naprawdę śliczne, jednak moje zdanie odrobinę się zmieniło... Co sądzę o nich dziś?
Zacznijmy od tego, że zostały dodane jedynie dwie fryzury, a więc możemy spodziewać się więcej. Dodatkowo dowiedziałam się, że najprawdopodobniej wszystkie fryzury będą za złote monety - najtańsze od 30G w górę.
Dziewczyny mają dziś pierwszeństwo! Zaczynamy od fryzur dziewczyn. Została dodana moja wymarzona fryzura, ale co o niej teraz myślę? Totalny kit! Nie podoba mi się. Nie pasuje do mojej postaci, ale nie pasuje też [moim zdaniem] do większości dziewczyn. Według mnie jest odrobinę za duża i te włosy ''latają'' na wszystkie strony.

Druga fryzura jest jeszcze gorsza, dosyć że droga to jeszcze nasza awatarka wygląda w niej... płasko! Jedyne co jest plusem to sam pomysł dodania owej fryzury (o ile tak ją można nazwać). Jak na swój wygląd jest zbyt droga. Przejdźmy do fryzur chłopaków...
 Co to u licha jest?! Na początku myślałam, że to gniazdo dla ptaków... Jeszcze do tego jak zobaczyłam cenę - masakra. Podobnie jak w pierwszej z fryzur dziewczyn ta jest jak dla mnie odrobinę za duża, te włosy znów ''latają'' na wszystkie strony. Totalny kit! 
Druga z fryzur już ujdzie, tutaj chociaż postać nie wygląda tak płasko... Cena niestety jest za wysoka, bynajmniej ja tak uważam. Co tu dużo mówić, ta jest ok.
Na koniec zostawiam jeszcze zdjęcie od Wellingtona, przedstawiona jest tutaj broda która również została dodana. Koszt wynosi 19G. Według mnie cena trochę wygórowana. Jednak broda sama w sobie jest naprawdę spoko i podoba mi się. Co o niej myślicie?
Podsumowując - fryzury są według mnie totalnym kitem. Chociaż myślę, że np. pierwsza fryzura z grzywką i ostatnia łysina znajdzie kilku zwolenników (chociażby dziewczyny w rankingu, pozdrawiam). Zmieniłam tytuł posta, bo już narodziła się drama o nic - a co do aktualizacji - cieszmy się, że w ogóle widać jakąś aktywność w grze. A co wy sądzicie o fryzurach?
Do zobaczenia. ♥

20 komentarzy:

  1. Emilka, może nauczysz się pisać opinię? W swoich wypowiedziach wzburzasz się i można odnieść wrażenie, że narzucasz wszystkim swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja opinia. Nie narzucam innym zdania, każdy myśli na ten temat coś innego więc może napisać swoją opinię w komentarzu.

      Usuń
    2. zgadzam sie z opinia anonimowego ;d

      Usuń
    3. Też się zgadzam z aninimem nila nie ma racji .

      Usuń
  2. Gorszych fryzur nie widziałam jeszcze. Totalna klapa ���� Te fryzury projektowało chyba jakieś dziecko.��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,projektował je dorosły człowiek. Według mnie są one bardzo ładne

      Usuń
  3. Zamiast się cieszyć, że w ogóle te fryzury dodali, krytykujesz je jak się da. Lepsze chyba te fryzury, niż nic, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy się cieszyć z czegoś co się nam nie podoba?

      Usuń
    2. Ja się nie ciesze więc co się tam burzysz. Widać że jesteś typem gracza który czeka tylko na ubrania i inne pierdołki tego typu, a po tygodniu o nich zapominasz i chcesz nowych. Wiesz że masz do dyspozycji koło 110 zestawów, nie licząc tych z proj i mówisz że mało ciuchów(wiem nie napisałeś anonimie o ciuchach ale tak to oceniam po tym komentarzu, że byłyby to też ciuchy i wszystko inne z których byś cie cieszył/ła tylko na krótką chwilę). Naprawdę ja osobiście wole konkretne rzeczy a nie takie badziewie co tylko zaśmiecają i mnie to wcale nie satysfakcjonuje że jest coś tak niedopracowanego. Wszystkim się już poprzewracało w głowach, ciągle tylko mało i mało.

      Usuń
    3. Adidas, nie odpowiadaj za wszystkich, ''nam''? A Ty anonimie opanuj się, nie powinieneś się interesować co mam w szafie a co nie, jeszcze atakujecie mnie za nic :)

      Usuń
    4. Jeju... Dramy o byle co. Ale chociaż coś się dzieje.

      Usuń
    5. adidaska sama by lepszych nie zrobiła W tym swoim toolasie czy jakoś tam XD

      Usuń
    6. Hahaha, kasiu to są zawodowi projektancji po studiach, a tworzą gówna. Twoja wypowiedz jest bezsensowna stosunku do Adidas, ponieważ ona nie była na studiach takich i jest nastatką co maluje, wiec co do niej masz? Serio masz do niej problem, a sam dobrze nie pomyślisz. Pozdrawiam / x X

      Usuń
  4. oj nie przesadzaj:) nareszcie jakas iwyrozniajaca sie fryzura a nie ciagle te same. Ta druga z damskich jest swietna, z meskich te "gniazdo" tez swietnie wyglada wiec nie rozumiem po co te oburzenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Męskie gniazdo mi się podoba, gdybym grał, na pewno zagościło by na mojej głowie.
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowcy proszę Was naprawdę musicie wszystko komentować? Nawet najdrobniejsze błędy? No trochę kultury!
    /Darek

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest też od tego aby wyrażać własną opinię. Moją już znacie, a co wy sądzicie o fryzurach? Może mnie przekonacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie fryzury są bardzo łądne :) Przed aktualizacją narzekałem że nie ma fryzury "na łyso" ,a teraz ją dodali. Reszta fryzur tak samo jak ta są wyróżniające się i artystyczne.

      Usuń
  8. Mężczyźni jeszcze dostali brodę, która według mnie jest fajna (warto dodać tę informację do posta).
    ~wellington

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.