poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Ubrania według rosjan [1]

Hejka!
Dzisiaj przechodzę do Was z inną serią, nie widziałam jej na żadnym blogu, bynajmniej na których ja czytam, także jakby się pojawiło się coś podobnego, to możecie mi napisać. Pomyślałam, że jak były już profilówki, pomieszczenia to warto też przyjrzeć się kompletom, ubraniom. W grafice można ich znaleźć naprawdę mnóstwo, wystarczy otworzyć szerzej oczy. Ja postarałam się wybierać te najciekawsze, także zapraszam serdecznie do czytania artykułu. Pokażę Wam 3 stroje :
                                                                   
                                                                       
   
Pierwsze prezentuje się tak. Nazwałam ją ' Anime'. Jakby dodali je na awatarię, tak wiem to nie możliwe, bo to tylko przeróbka, ale bym była wniebowzięta. Ten komplet jest po prostu cudny!  Nawiązuje do Anime, czy coś takiego (nie znam się na tym). Można ujrzeć piękną czarną sukienkę z biało-czerwonymi elementami. Na dole lekko falbankowata. Na górze ubrania upięta jest duża, zwisająca kokarda. Przejdźmy do butów, są one klasyczne, czyli czarne wraz z czerwonym dzwoneczkiem. Mimo, że nie są jakieś nadzwyczajne, to idealnie pasują do całości. Podkolanówki również  się wpasowały do całego stroju. Czerwone na nich kokardki oddają ten klimat Anime. Czego chcieć więcej? Naprawdę nie mam się do czego przyczepić. Jakbym miała wyznaczyć dla nich odpowiednią cenę to wyglądałoby to tak:
Sukienka' Anime'- 56G
Podkolanówki 'Anime' - 25G
Sandały 'Anime' - 15G
Razem:86G
Jeżeli chodzi o moją ocenę stroju to jest to bez wątpienia 10/10

Nazwałam ją 'Ogrodniczka' z tego względu, że dla mnie częściowo ona ją przypomina. Kolejna wykonaniem przypomina tą u góry, lecz tematyką już się różnią. Sukienka definitywnie nadaje się na ciepłe pory roku, na przykład lato. Stylizacja jest przedstawiona w trzech kolorach : granatowym, niebieskofioletowym oraz białym. Pierwszym elementem jest sukienka. Jest ona granatowa. Da się zauważyć białe drobnostki, typu serduszko, koronki na rękawach czy też pod dół sukienki. Do szyi przyczepiony jest także kołnierzyk. Kolejną częścią ubioru jest taki jakby fartuszek ze spódniczką który z sukienką tworzy spójną całość.  Przedostatnim elementem są podkolanówki, zwykłe, podchodzące pod szary kolor, zakończone koronką. No i na koniec buty, które średnio przypadły mi do gustu, tak naprawdę nie mam pojęcia czy są one tylko ciemnoniebieskie, czy połączone z bielą, które zlewają się z rajstopami, ciężko określić. Być może są to zwykłe granatowe sandały, które no nie wyglądają za dobrze, bo nie są dopracowane. Teraz określę koszt :
Sukienka  'Ogrodniczka' - 36G
Fartuszek 'Ogrodniczka' - 25G
Podkolanówki 'Ogrodniczka' - 12G
Sandały 'Ogrodniczka' - 6G
Razem: 79G
Podsumowując częściowo podoba mi się ten strój, jedynie co to buty, które tak naprawdę nie wiadomo czym są. Daję ocenę 8/10

Nazwałam ją 'Tulipan', ponieważ dół sukienki jak jej wykonanie przypomina mi właśnie ten kwiat. Nie wiem, czy to o to chodziło autorowi, w każdym bądź razie to moje skojarzenie. Tak jak powyżej jest to bardziej stylizacja przystosowana na porę letnią. Nie ma tu za wiele elementów. Pierwsze co rzuca się w oczy jest to sukienka w kolorze brudnoniebieskim (?), podchodzący pod szarości. Bardzo podoba mi się jej pocieniowanie, ktoś się musiał natrudzić w jej wykonaniu. Pod tą sukieneczką ukrywa się biała, klasyczna bluzeczka z niewielkim kołnierzykiem. Tym razem  podkolanówek nie ma, ale za to są wreszcie śliczne buty, w których się po prostu zakochałam! Są starannie wykonane, praktycznie się od siebie nie różnią co jest wielkim plusem, jak dla mnie. Dokładnie nie wiem co to jest, ale wydaje mi się, że są to jakieś kwiaty lub zwykłe plamy. No i buty mają troszkę podwyższenie, białą podeszwę. Teraz przejdę do kosztu:
Bluzeczka 'Tulipan' - 5000s
Sukieneczka ' Tulipan' - 42G
Buty 'Tulipan' - 26G
Razem: 68G 5000s
Reasumując bardzo spodobała mi się ta suknia, nawet się nie spodziewałam, że dam jej tyle punktów, na początku wydawała mi się taka prosta. Oceniam 10/10

***
Także to tyle w tym poście, mam nadzieję, że Wam się spodobał, koniecznie dajcie znać w komenatrzu, a ja się z Wami już żęgnam, papa!
/Oliwia





8 komentarzy:

  1. Anime piszemy z małej litery. Po prostu tak są nazywane kreskówki z Japonii. Jeśli chodzi o drugi strój, to wydaje mi się, że są to podkolanówki, oraz buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nazwa czegos. W tym przypadku kompletu, wiec z wielkiej litery :)

      Usuń
    2. Chodzi mi o zdanie "Nawiązuje do Anime [...]."

      Usuń
  2. W drugim stroje nie ma ani sandałów, ani rajstop, są to po prostu wysokie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobają mi się te stroje chce więcej zrobić post o o kontynentach kto się zgadza kom pod spodem

      Usuń
  3. Co Ty możesz wiedzieć o rosyjskim stylu :/ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zobaczyć osobę na instagramie czy poczytać i wiadomo :)

      Usuń
  4. Oceń stroje na grupie valide są równie piękne jak w Rosji ^^

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.