piątek, 27 kwietnia 2018

Dlaczego warto blogować?

Witajcie w moim kolejnym poście. 
Dzisiaj postawiłam na nietypowy temat. Jest on podany już w tytule, ale zerknijcie na niego jeszcze raz i sami się zastanówcie. Dlaczego warto blogować? Czy warto założyć bloga? W dzisiejszym poście wyrażę moją opinię, moje doświadczenia.
Według mnie blogowanie jest naprawdę świetną sprawą. Zacznijmy może od tego, że aby blogować trzeba mieć pomysł na bloga. Nie chodzi tutaj tylko o wygląd bloga, ale i o temat główny, a także rozplanowanie wszystkiego. Ja postawiłam na grę, a inni na fotografię lub modę. Pomysłów jest wiele. Jeżeli masz ciekawy pomysł - zyskasz czytelników. Ważną rzeczą jest także reklamowanie twojej stronki, bo przecież aby ktoś tu zajrzał musi wiedzieć że taki blog istnieje. Czasami zdarza się, że ludzie trafiają na bloga przypadkiem, ale są to rzadkie sytuacje. Aby blog miał dużą czytelność musi również zachęcać wyglądem - chodzi tutaj głównie o estetykę, litery, nagłówek, motyw, szablon itp. Możecie urozmaicić swoją stronę różnymi dodatkami - zmienić kursor, dodać muzykę. Nie będę teraz wyjaśniać tego, w jaki sposób to robić bo nie tego tyczy się post. Ale jeżeli chcecie, to mogę zrobić kilka poradników. Dlatego pod koniec zostawiam sondę. 
Chwila! Chyba to nie jest główny temat posta! DLACZEGO WARTO BLOGOWAĆ?
Po pierwsze warto blogować dlatego, że można pokazać swoje życie - mam tutaj na myśli przede wszystkim dzielenie się z innymi swoją pasją, albo pisanie publicznego internetowego pamiętnika, opowiadań, przemyśleń, opinii. Możliwości jest naprawdę bardzo dużo.
Po drugie - dzięki blogowaniu poprawia się twoja ortografia. To jest faktem, spójrzcie przykładowo na jeden z moich pierwszych postów na tym blogu: link.  A jak wyglądają moje posty dziś? Widać zmianę. Redaktorki AKI także pisały do mnie, że ich poziom w pisaniu postów zmienił się na lepszy. Pamiętajcie - im więcej piszecie, tym więcej zyskujecie. 
Po trzecie zabijanie nudy - nudzi Ci się? Nie masz co robić? Zacznij blogować! Blogowanie umili Ci czas i sprawi, że na twojej twarzy pojawi się uśmiech. Oczywiście pamiętajmy, żeby się nie uzależnić i nie przebywać za długo przed komputerem. Ja nic nie narzucam, to co robicie zależy tylko i wyłącznie od was.
Po czwarte wsparcie czytelników - czytelnicy chętnie udzielą Ci rad. Pamiętaj jednak, że zakładając bloga jesteś narażony także na negatywne komentarze. Nie przejmuj się jednak nimi. Czasami osoba pisząca anonimowo bywa naprawdę złośliwa. Mi osobiście zdarzało się, że myślałam ciągle o czyimś negatywnym komentarzu, ale pamiętajmy że o takich błahostkach szybko się zapomina. To tylko wirtualność, a najczęstszą przyczyną kłótni w internecie są tzw. dramy o nic.
Po piąte zyskujesz szacunek. Osoby często szanują blogerów, którzy piszą ciekawe posty. W końcu zapewniasz im i sobie rozrywkę.
Po szóste sława - blogować możesz chociażby dla sławy. Gdy blogujesz na temat jakiejś gry to jesteś osobą rozpoznawalną. Jednak pamiętajmy, że sława nie przychodzi tak szybko, a szybko może odejść. 
I jak przekonałam kogoś? Może skusicie się na założenie własnego bloga? Może macie swojego bloga? Jeżeli tak to możecie wysłać w komentarzu linki do najciekawszych blogów jakie czytacie, a także link do swojego bloga. Świat blogerów jest naprawdę ciekawy, ja bloguję od ponad 3 lat i naprawdę przynosi mi to radość. Bloguję z pasji, cieszę się że mamy tylu czytelników. A co wy sądzicie na ten temat? Czy warto blogować? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.