sobota, 7 kwietnia 2018

Wiosenny blog ☺

Hejka.
Nareszcie dostałam od redaktorek zdjęcia awatarek i mogłam zrobić nagłówek, nie ukrywam że mamy już wizję na następny - majowy nagłówek, a więc czekajcie. W tym poście krótko omówię nowość i opowiem o moich przemyśleniach na jego temat, więc jeżeli nie chcecie to nie musicie czytać tej notki.
Zaczynając od tła - przedstawia on wiosenny las brzozowy i drogę (oczywiście z Grafiki Google). Co do napisu - sama jestem z niego dumna, wyszedł naprawdę ładnie i komponuje się świetnie z pozostałą częścią nagłówka. Nie chciałam używać popularnego i przereklamowanego światłocienia dookoła postaci, a więc tradycyjnie postawiłam na coraz modniejszy styl fazowania postaci (dodający naturalnych cieni i światła). Niestety u co poniektórych postaci widoczne są białe obwódki. Nie lada wyzwanie miałam z ułożeniem postaci tak, aby każdą było widać. Przyznam, że ułożenie jest zaskakujące bo wyszedł całkiem przypadkiem taki trójkąt. Po bokach Julia i Oliwia, po środku Ola z tyłu od lewej Nikola i Uparta, a od prawej Ania i oczywiście ja.  Nagłówek przedstawia nasz pierwszy wiosenny spacer, jak widać na nosie Upartej usiadł motyl, Julka natomiast postanowiła zabrać ze sobą swojego pupila, Ola uzbierała piękny kosz kwiatów, a Ania nie może się rozłączyć z jej pięknym tulipanem który dostała na dzień kobiet (hahah). Na ręce Nikoli usiadł żółty ptak, a ja i Oliwia nie mamy specjalnych animacji. Myślę, że nagłówek wyszedł w porządku i oddaje urok wiosennego klimatu. 
Do zobaczenia. ♥

2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.