środa, 11 kwietnia 2018

Jak szukać inspiracji na posty? ♥

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście, jak mogliście zauważyć ostatnio mam dosyć sporo inspiracji na posty. Z jednej strony jest to proste, a z drugiej niekoniecznie, ponieważ zależy, jak wszystko nam wchodzi do głowy. Ja na przykład jedną z serii wymyśliłam na lekcji geografii, pewnie nie trudno się domyślić jaką, oczywiście są to kontynenty awatarii, czy jeszcze pojawi się kolejna część tego nie mogę Wam zagwarantować, ponieważ jest dosyć pracochłonna, jeżeli chcielibyście, aby się pojawiła koniecznie uzwględnijcie to w komentarzu, a teraz wracamy do głównego tematu posta. Tak więc, aby znaleźć inspirację nie trzeba szukać za daleko, wystarczy odrobina wyobraźni, czy też kreatywności. Nawet na nudnej lekcji polskiego, biologii czy też historii można coś ciekawego wyciągnąć, tak jak to ja zrobiłam.Oprócz szkoły można znaleźć inspirację w internecie, na różnych portalach społecznościowych, na przykład w moim przypadku na jakiś grupkach, czasem filmki na youtube mogą być kluczem, trzeba tylko ruszyć głową! Internet swoją drogą, ale też zamiast oglądać nudne seriale, czy też filmy, można poprzeglądać kanały, nawet te 'nudne' teleturnieje' mogą stać się ciekawymi pomysłami i narodzić coś nowego. Również inspiracją może być to co nas otacza, wystarczy spojrzeć na swoje otoczenie w kontekście tematyki swojego bloga. Po prostu wystarczy się rozejrzeć, s wszystko może stać się tematem wpisu. No, a w literaturze? Oczywiście, że tak wiele wyciagamy właśnie z książek ( o ile ktoś je jeszcze czyta), przyznam się, że nie za bardzo przepadam za czytaniem, kiedyś to było moje królestwo, a teraz? Po prostu nie mam na nie czasu, a bardzo tego żałuję.Podsumowując, gdzie nie spojrzysz możesz znaleźć inspirację, czy to w domu, szkole na podwórku, wystarczy otworzyć szerzej oczy i trochę pomyśleć, a można stworzyć coś kreatywnego. Warto dzielić się swoimi inspiracjami, ponieważ może to zachęcić czytelników do wymiany poglądów, być może podzielenia się swoją historią i swoimi inspiracjami. Tak więc, to na tyle było w tym poście, tak wiem, krótko, ale myślę, że na temat. Ja się z Wami już żegnam, do zobaczenia!
/Oliwia

6 komentarzy:

  1. Masz rację! Wszystko może inspirować, nawet powyższy post, ponieważ znalazłem w nim inspirację do popełnienia samobójstwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałosne. Inspiracja do popełnienia samobójstwa poprzez przeczytanie posta? Chciałeś/aś tą opinią wyjść na jakiegoś fajnego hejtera? No to Cię zasmucę ponieważ Ci nie wyszło. Ten komentarz jest bezsensowny a post interesujący. Nie pozdrawiam Anonima
      /Nika

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Anonim, ile ty masz lat żeby takie głupoty pisać. Szkoda mi cię, trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój drogi Anonimie polecam pomyśleć nad sensem Twoich mało logicznych komentarzy :) Jak to ktoś kiedyś powiedział; żal.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Biologia nie jest nudna ._.
    /hihi

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.