niedziela, 12 marca 2017

Wyniki konkursu wiossennego



Cześć!
Dziś jest 12 marca. Czyli dzień w którym poznacie wyniki konkursu. Na wstępie pragnę wyrazić że otrzymałam 9 prac ale jednej uczestniczki konto podlega dezaktywacji. Z tym wiąże się to że pracy akurat na tym komputerze nie mogę odzyskać. Oczywiście miejsce podam ale jutro albo dziś dodam ją do posta 😅 Serdecznie dziękuję każdemu kto wysłał mi pracę. Jednak proszę abyście się nie obraziły.

 Są cudne. Jednak musiałam wybrać tą najlepszą. Jest jedno miejsce 1, 2 miejsca drugie, 3 miejsca 3 i reszta to wyróżnienia. Zaprezentuję wszystkie pracę (kolejność przypadkowa)
 Praca Oliwi (Bessoski)
Praca Laury (Krówki)
Praca Wypier*alaj
Praca Natali
Praca Kradnę Renty ^
Praca Nany
Praca $Kolorowej$
Praca Mahperi Sultan












Było naprawdę ciężko mi wybrać tą najlepszą pracę... Jednak zadecydowałam że wyróżnienia zajmują...
Jako pierwsza wyróżnienie zajmuje praca
 Wypier*alaj. Gratuluję!
Fajny pomysł z balonikami. Nie to że jest za dużo naciepielone tylko czegoś tu brakuje.
 Drugie wyróżnienie zajmuje praca Bessoski. Gratuluję.
Wszystko fajnie, oczy przerobione, usta i uszka... Jednak mówiłam co za dużo to niezdrowo.
Ostatnie wyróżnienie wędruje do Mapheri! Gratuluję.
Tutaj chyba za jaskrawy filtr 😕
Spoko mamy wyróżnienia. Teraz 3 miejsca. Jak wspomniałam są dwa. 

Jedną z laureatek trzeciego miejsca jest $Kolorowa$ Gratuluję!

Fajny pomysł aby dodać gruchacza z Facebook'a
Kolejną osobą z 3 miejscem jest Gabrysia! Fajny rower :D















I już ostatnią osobą z ostatnim miejscem jest Natalia. Gratuluję!

Słodko wyglądają serduszka nad głową 😉 

Teraz nasze laureatki miejsca drugiego.
Jedną z nich jest Laura!
Gratuluję. Praca estetyczna i ładna. 
Kolejną osobą która zajęła drugie miejsce jest Nana! Gratuluję.

Oryginalny pomysł. Wszędzie awatarka jest cała a tu tylko do kolan.
Teraz miejsce 1. Zajmuje je....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 KRADNĘ RENTY!

Ta praca mnie najbardziej urzekła! Co tu dużo mówić? Strzał w dziesiątkę!

Gratuluję i proszę o kontakt
Facebook: Karma z AoY
Nk: Olka xx ( mieszka w Inowrocławiu)

Ostateczny termin: 22 marca.

ja dziękuję po raz któryś i żegnam się z Wami 😚

//Olka xx

22 komentarze:

  1. Ta praca kradne renty jest brzydka. powinna być na 3 miejcu

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 miejsce ! Dziekuje bardzo, pozdrawiam! I czekam na więcej konkursów wiosennych :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne większość osób która zdobyła 1,2,3 miejsca to akurat ktoś z yt i z bloga...dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat nie jestem z bloga Ani yt, a mam 3 miejsce (:

      Usuń
  4. 1 miejsce ale mam podjare 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypie*dalaj. Gratulacje.
    Hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lałra ukradła kawałek nagłowka BA i myśli, że jest fajna -,- żałosne. Wygrała tylko dla tego bo się kumplujecie :p Nie fair jesteś /Narcystyczna^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, chciałbym się udzielić, gdyż Laura sama robiła nagłówek na BA, więc miała taką możliwość.

      Usuń
    2. Polecam słownik- Magda Gessler :') Laura wymawia się jak np. AUto, więc 'ł' to błąd ortograficzny. /Krówka

      Usuń
  7. Chciałabym odebrać nagrodę ale cb nigdy nie ma :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na Facebooku Karma z aoy ponieważ nk mi strasznie muli i wchodzę tylko dac nagrody

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.