poniedzia艂ek, 20 marca 2017

5 sposob贸w na ... moj膮 stylizacj臋

Witam ponownie. 馃槑
Tym razem przygotowa艂am dla was 5 sposob贸w na moj膮 stylizacj臋. Oczywi艣cie chyba wszyscy wiedz膮 z jakiego kana艂u na YouTube wytrzasn臋艂am nazw臋 serii. No i mam nadziej臋, 偶e domy艣lacie si臋 o co w niej b臋dzie chodzi膰, chocia偶... sama nie wiem jak to wyt艂umaczy膰. Dzisiaj na przyk艂ad poka偶臋 wam 5 stylizacji, kt贸re wymy艣li艂am i nosz臋. A w nast臋pnej cz臋艣ci? Niespodzianka. 馃槒
 W pierwszej stylizacji mo偶na by艂o ujrze膰 mnie mi臋dzy innymi na III spotkaniu bloger贸w. Jednak z powodu problem贸w z internetem nie by艂am tam zbytnio d艂ugo. A wi臋c, do czego mo偶e nada膰 si臋 taka stylizacja? A chocia偶by do wyj艣cia na skwer, ulic臋 itp., czyli jako str贸j na co dzie艅.
 Kolejna stylizacja, to jedna z moich ulubionych. W tej zawsze chodz臋 do klubu. Czyli mo偶emy si臋 ju偶 domy艣li膰, 偶e pochodzi ona z kategorii ''Do klubu''. Mo偶na zauwa偶y膰 te偶, 偶e w kilku stylizacjach s膮 okulary Fiesta. A wi臋c zdradz臋 w tajemnicy, 偶e to moje ulubione okulary i w sam raz pasuj膮 do ka偶dej prawie styliazcji.
 Nast臋pna stylizacja, w kt贸rej s膮 kolczyki z Halloween. Mo偶na zakupi膰 je w czasie trwania aktualizacji pa藕dziernikowej, listopadowej Halloween. S膮 dosy膰 tanie. A m贸wi膮c o stylizacji - nadaje si臋 ona jako str贸j na co dzie艅. Ostatnimi czasy bardzo cz臋sto w niej chodz臋.
 Tutaj mamy ju偶 bardziej galow膮 stylizacj臋. Jest ona przeznaczona mi臋dzy innymi na bal. Mo偶emy i艣膰 w niej na sal臋 balow膮, poniewa偶 zawiera ona sukni臋. G艂owa przyozdobiona jest opask膮 z kokardk膮.
Ostatnia ze stylizacji, czyli ta pi膮ta to taki kolejny str贸j na co dzie艅, ale tak偶e mo偶e s艂u偶y膰 jako str贸j do klubu. S膮 w niej buty z ostatniego eventu zimowego, kt贸re w sam raz pasuj膮 do spodni Ne.On. Cz臋sto chodz臋 w tej stylizacji.

Podsumowuj膮c: stylizacje zosta艂y wymy艣lone przeze mnie, oczywi艣cie to tylko przyk艂ady wed艂ug mojego gustu i nie musz膮 podoba膰 si臋 wam. Jednak mimo tego prosz臋 was o odpowied藕 na moje pytanko: kt贸ra stylizacja wg was jest naj艂adniejsza?

Pozdrawiam
Emilka

PS. Odpowied藕 na nie zadane pytania.
Dlaczego zmieni艂am usta?
- Bo mi si臋 podobaj膮 i m贸j awatar wygl膮da
w nich s艂odko. xD ♥
- Te usta s膮 okropne! 
- W艂a艣nie o to chodzi. XD

4 komentarze:

  1. Te usta okropne. Naprawd臋.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Dla mnie te usta s膮 okropne i kompletnie nie pasuj膮 do twojego wygl膮du! Ale przecie偶 ka偶dy ma inny gust, i skoro uwa偶asz, tak a nie inaczej to trzeba to uszanowa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie 偶eby co艣 ale 5 sposob贸w na juz by艂o na innym blogu ;)

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.