sobota, 11 marca 2017

Taka sytuacja #14 - niecodzienne sytuacje

Cześć!
Dzisiaj wreszcie nadszedł czas na napisanie tego oto wyczekiwanego posta. Udało mi się zebrać dużo artykułów do tego posta, które idealnie pasują do serii. Oczywiście post nie ma na celu nikogo urazić ani obrazić i powstał tylko i wyłącznie w celach humorystycznych.
Zacznijmy od dziwnych nicków, na pierwszą falę idzie nick:
Następny nietypowy nick to Buty Nike. Czasami można spotkać awatarki o nicku ADDIDAS, NIKE, ale spotkać Buty Nike to rzadki okaz! 
 Dzisiaj nagrywałam film ''Dziwny przypadek z życia Malwiny'', na zdjęciu powyżej znajduję się w Wiosennym Stawie, dosłownie!
Dzisiaj miało miejsce dziwne wydarzenie, a mianowicie powstała awataryjska apteka! Ah... nie uwierzycie co ci ludzie tam kupowali! 
Czy nie uważacie, że ostatnimi czasy bardzo dużo graczy na nk.pl pochodzi z Rosji?
A tak przy okazji, spotkałam ciekawą osóbkę. No i on mieszka... w piwnicy. 
 No ciekawe, nie powiem. To gdzie idziesz jak nie do.... 😜 Nie wchodźmy w szczegóły. 😂
To wydarzenie miało miejsce przedwczoraj. Chodziłam po ulicy i nagle... spotkałam dziewczynę, która mówiła że u niej bank! No to poszłam, bo banku na Awatarii jeszcze nie było!
 No i zaczęło się...
 I ten mój tekst: ''Chciałam wypożyczyć trochę hajsu''. 

 
 No to postanowiłam wypożyczyć milion złotych! No i co dalej?
 
 Zabrałam i uciekłam!
 
 Ojejku, co tam się działo... 😃
 Oczywiście ja to robiłam dla żartów, bo wirtualne pieniądze nie istnieją. 
 No i zakończyło się wyrzuceniem z pokoju, a ''milion złotych'' dla mnie. 😆
A na koniec zdjęcie z Łukaszem no i jego oryginalny tekst ''send nudes''. Bez komentarza. 😂 Pozdrawiam serdecznie wszystkich, których spotkałam tamtego dnia. Zazwyczaj na Awatarii jest nudno, ale gdy ktoś coś ''odwali'' to od razu robi się ciekawie! 😆
Emilka

3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.