poniedziałek, 27 marca 2017

Wyzywa mnie i grozi, bo nie chciałam zaprowadzić jej do haremu Valide?! (bez cenzury)

Witajcie.
Poniedziałek zapowiadał się ciekawie, jednak osóbka imieniem KOSEM SUTAN nieco mi go zepsuła. Zaczęło się od prośby o zaprowadzenie do haremu. Niestety musiałam odmówić, lecz osoba nie odpuściła i zaczęła mnie wyzywać (nawet nie znając mnie heh). Potem zaczęły się groźby z założeniem antykanału na YouTube dotyczącego mnie. A więc postanowiłam nie dawać za przegraną i kontynuowałam.
Potem nadszedł czas na teksty z Paintem (przepraszam za przekleństwa). Następnie kolejne wyzwiska i obelgi i tak dalej... :')
Oczywiście nie mogło zabraknąć tekstów o hejterach.
 Czasami takie teksty na prawdę mogą urazić, tym bardziej że ktoś czepia się ''twojej starej'' (mamy). Nie wiem czy się śmiać, czy płakać. Tacy ludzie są żałośni, po prostu. Nie będę już ukrywać swojego prawdziwego nazwiska, nie boję się tego i nie wstydzę (bo czego?). Nazwisko jak nazwisko. Niedługo także ujawnię swoją twarz. Oczywiście rozmowa jeszcze się ciągnęła, ale nie będę jej dalej ujawniać, bo jest jeszcze bardziej żałosna niż tutaj i osoba przyczepia się do moich prywatnych spraw. A więc jeżeli to czytasz, jeżeli dodasz kanał na YouTube o tematyce erotycznej i pokażesz tam moją prawdziwą twarz, to nie zawaham się. Mówię to OFICJALNIE. Po prostu pójdę na policję.
Nie pozdrawiam Cię KOSEM SUTAN.
Pozdrawiam wszystkich czytelników.
Emilka


5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Ktoś mi wytłumaczy co to\kto to " Harry Valide " ? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ona nie jest z haremu Valide tylko od Henryka i przeklina na okrągło!
    \



    /Mahperi

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.