sobota, 11 marca 2017

Ciekawy temat #10 - wywiad z Beatą Szydło na Awatarii

Witajcie!
Dzisiaj oglądając wydarzenia na Awatarii trafiłam na jedno, które wyróżniało się z tłumu.
Zdziwiło mnie to, że Beata Szydło gra w Awatarię (oczywiście wiedząc, że ktoś zrobił takie multikonto). Bez chwili namysłu poszłam tam, na początku wydawało mi się, że dom jest pusty i ktoś po prostu zrobił sobie słaby żarcik, ale potem zobaczyłam że dom jest wyposażony w pokoje mdz. in. ''Sejm'' i ''500+''. Weszłam do tego drugiego i spotkałam ją:
Beata Szydło we własnej osobie! Nie obeszło się bez krótkiego wywiadu z tą osobą. Więc bez dłuższej gadki zapraszam was do krótkiego ''screenowego'' wywiadu z Beatą:











Jestem bardzo wdzięczna, że mogłam przeprowadzić z panią wywiad. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy i wiem, że 500+ działa teraz na polskiej Awatarii. Oczywiście wszyscy dobrze wiemy, że to tylko żarcik. Potem spotkałam właścicielkę tego konta na jej oficjalnym koncie i oczywiście poznałyśmy się! Pozdrawiam serdecznie, miłej soboty!
Emilka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.