niedziela, 19 marca 2017

Bądź jak bogowie! #1

Cześć!
W tej serii będę upodabniał się do wybranych przez Was bogów! Niestety, ale pierwszego boga wybieram ja 😆. Jest on Wam znany, a nawet piszecie z nim... Chodzi tu o Anhura!
Krótka historia Anhura:
"...Jeden z jego tytułów to Morderca Wrogów. Anhur był przedstawiany jako brodaty człowiek, ubrany w szlafrok, posiadający nakrycie głowy z czterema piórami, trzymający włócznię lub lancę w dłoni. Czasami widniał jako bóg z głową lwa (reprezentujący siłę i moc). (...) był patronem dawnej armii egipskiej i uosobieniem wojowników królewskich. Jego postać często można spotkać na różnych festiwalach gdzie widnieje na makietach bitewnych."
źródło: Wikipedia

Jak znamy jego historię możemy się do niego upodobnić, ale zaraz, zaraz jak on wygląda?!


Jak widzimy ma on charakterystyczny pióropusz! Zobaczcie jak wyszła mi przemiana:

Wygląd:

Próbowałem oddać klimaty ciepłego Egiptu. Postać ma ciemne, ale nie czarne włosy. Oczy miały imitować tę charakterystyczną kreskę. Bródka jak bródka, nic specjalnego.

Ubranie:

Uszy pokazują, że jest on prawdziwym lwem, chociaż myślę, iż lepsza byłaby grzywa! Niestety musimy się zadowolić obecnymi akcesoriami. Jedyna rzecz, która mi się nie podoba to spodenki. Powinny być żółte, a nie niebieskie. Chociaż może to taki współczesny Anhur... Kto wie 😆.

Myślę, że post się Wam spodobał. 😉 Pod komentarzami możecie napisać swoje propozycję, które ja mam odzwierciedlić w Awatarii! Do następnego posta.
Anhur

6 komentarzy:

  1. Może jakaś boginia. Tym razem proponuję boginię wojny Atene.

    OdpowiedzUsuń
  2. Minerwa !
    Jest to dosyć mało znana bogini... XDD
    //Die For You

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałaś mi jak moja przyjaciółka biegała po boisku i pchała dzieci krzycząc MINERWA MINERWA BEJLA BEJLA 😂😂

      Usuń
  3. Afrodytę lub Artemidę
    /Miss Filly

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.