czwartek, 30 marca 2017

Przywitanie-Misty

Labas! 
Witam was wszystkich bardzo serdecznie! Me imię brzmi Stanisława, lecz dla znajomych (i nie tylko) jestem Misty (czyt. Misti) lub Eska. 
Cudem dostałam się tu na okres próbny. Moja dynastia pochodzi z Litwy, ale ja urodziłam się w Polsce. Mój wiek osiąga 13 lat, ale niestety chodzę do 5 klasy podstawówki (nie, że nie zdałam tylko przez większość czasu 1 klasy byłam chora i pani mnie nie przepuściła do następnej klasy więc zostałam drugi rok). Garnę się polityką, rockiem oraz pisaniem. W szkole mam średnią (na półrocze i koniec 4 klasy) 5,72, więc nie jest tak źle z moją edukacją i w ogóle rozumem (😆). Nie wiem co mam o sobie jeszcze opowiedzieć... Może, to że moją kuzynką jest Krówka z Baśniowej Awatarii (to nie reklama). To ona kiedyś mi robiła różne grafiki i ogółem wszystko co związane z rysowaniem (w szkole nie, oczywiście) i przerabianiem zdjęć. 
Kończąc już ten post, chciałabym tylko powiedzieć. Wiem, że będzie tu cała fala hejtów (tak na 80% mam pewność), ale no cóż ma ortografia oraz interpunkcja jest słabiutka, dlatego że przez pół życia gadałam ciągle po Litewsku więc trochę mi się myli wszystko w j. polskim.
Zostawiam tutaj tylko mój paszport i spadam.
wiem, mam dziwny styl
Do zobaczenia!
~Misty~

10 komentarzy:

  1. Witamy i życzę powodzeni! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam duże wrażenie, że to Krówka z BA... Ktoś jeszcze tak myśli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też...

      Usuń
    2. Przeczucia często mylą ;) Ja nie jestem taką, która robi multi konta aby być na jakimś blogu. Jestem na BA i zaczynam okres próbny na KA i to mi to wystarczy. /Krówka

      Usuń
    3. Ja też....

      Usuń
  3. Polska dla Polaków!!!
    A poza tym jak ty dziecko ortofrafii i interpunkcji nie ogarniasz, to jak masz 5,72 średnią?
    A skoro Krówka jest Twoją kuzynką to ona też jest Litwinką?

    POLSKA DLA POLAKÓW!
    /Rasista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i moi rodzice urodziliśmy się w Polsce, natomiast dziadkowie (tylko od strony ojca) są z Białorusi (babcia) i Litwy (dziadek). Tzn. wiadomo, że pokolenia przed nimi też są stamtąd. /Krówka

      Usuń
  4. Great post. I used to be checking conginuously this weblog and I am inspired!
    Extremely useful information particularly the last phase :
    ) I mainjtain such information much. I was looking for this particular info
    for a long time. Thawnks and best of luck.

    OdpowiedzUsuń
  5. I have read so many articles on the topic of the blkogger lovers but this post is trhly a fastidious article, kerp it
    up.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.
    Do you have anyy suggestions on how to get listed in Yahoo News?

    I've been trying for a while but I never seem to get there!
    Cheers

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.