sobota, 4 marca 2017

Ocena pracy Anhura

Cześć!
Nadszedł czas na ocenę pracy naszego nowego autora! Wiem, że ocena miała pojawić się w niedzielę, ale może wszyscy się już domyślili dlaczego post pojawił się dziś? No cóż, nie ukrywam że jestem bardzo zadowolona z pracy Kamila! Sam post powitalny był ciekawy, Kamil zastosował nawet etykiety - dawno przeze mnie zapomniane. 😂
Może zacznijmy od częstotliwości pisania postów. Napisał on w przeciągu całego okresu próbnego 4 posty, w tym jeden o aktualizacji (dziękuję ♥). Jego posty nie zawierały żadnych błędów interpunkcyjnych i innych tego typu. Nie zauważyłam także błędów ortograficznych. Posty jak już wspominałam były ciekawe i na temat oczywiście! 
Mimo fali hejtów, sprzeciwów że został on przyjęty bez naboru - Anhur nie zrezygnował! Bardzo podoba mi się taka postawa. Kamil ma także doświadczenie w blogowaniu, sam prowadził własnego bloga, którego z chęcią czytałam. :)
Nie przedłużając przejdziemy do werdyktu:
UWAGA, UWAGA!
KAMIL ZOSTAJE NA BLOGU!
Taką podjęłam decyzję, serdecznie gratuluję. Mam nadzieję, że nadal będziesz pisał regularnie cposty o Awatarii tak jak reszta administracji (no może nie regularnie, ale przynajmniej raz w tygodniu).
Jeszcze raz gratuluję i życzę powodzenia w dalszej pracy na blogu Awataria - Świat Inspiracji!
Właścicielka Bloga

3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.