środa, 1 marca 2017

Konkurs wiosenny!

Cześć, Siema, witajcie!
Jestem na blogu ponad pół roku a ani jednego konkursu nie zorganizowałam. Szczerze mówiąc to nie wiedziałam jak się do tego zabrać. Ostatnio Kamila organizowała konkurs z okazji 14 lutego. Nie miało to by sensu jakbym ja też go zrobiła. Dlatego poczekałam do wiosny. Temat tego konkursu to ,,Moja wiosenna Profilówka" Jak sama nazwa mówi trzeba będzie zrobić profilówkę z akcentem wiosennym. Nic trudnego 😄 Jeżeli ktoś nie umie to niech wpisze na Youtube,,Jak zrobić profilówke awataria" Poradników nie będzie brakowało. Pamiętajcie o kilku ważnych rzeczach:
-Zgodność z tematem.
-Awatarka ma być ubrana w strój wiosenny.
-Tło powinno być również w klimacie wiosennym.
-Na dole profilówki napiszcie by:Twój nick
-Można dodać naklejki ale jak to się mówi Co za dużo to niezdrowo.
Myślę że o części graficznej wiecie to co najważniejsze. Teraz kilka spraw organizacyjnych:
-Konkurs trwa od 1 do 11 marca godziny 22:00
-Wyniki podam 12 marca około 17 lub 13 marca około godziny 19.
-Prace wysyłajcie na email: 
inna.zapasowa89@onet.pl lub na Facebooka Karma z AoY
-W temacie napiszcie ,,Wiosenna Profilówka"
-Podajcie link do Waszego Nk/Fb
Teraz kwestia nagród. Na początku powiem że NAGRODY MOŻNA ODEBRAĆ NA FACEBOOKU LUB NK. 
Wyróżnienie- Pudełko czekoladek, dyplom i zdjęcie pamiątkowe 🍫 
3 miejsce- statek, dyplom i zdjęcie pamiątkowe 💐 
2 miejsce- Kosz róż, ramka na zdjęcie, dyplom i zdjęcie pamiątkowe
1 miejsce- Status Vip na 5 dni, fontanna, miś z warsztatu, dyplom i zdjęcie pamiątkowe ⛲ 
Wiem nagrody może są skromne. Wiecie zaczynam grać na nk i muszę ogarnąć to wszystko. Dodam jeszcze że można przerobić ubrania ale wiecie z umiarem. Ale przerobić nie nakleić z reala na awatarkę 😉 Ja życzę powodzenia i samych pomysłów! 

/Olka

9 komentarzy:

  1. A ubranie może być z Internetu w sensie sukienka itp z grafiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam robić podobny konkurs..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś zrobić, ale nie zrobiłaś, więc Olka miała prawo go zorganizować 😉


      ~Werxka

      Usuń
    2. Za późno hihi

      Usuń
    3. Następnym razem zrobisz :)

      Usuń
  3. Wysłałam pracę! :D Powodzenia wszystkim! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie otrzymałam 4 piękne pracę:) Walka będzie zawzięta

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.