niedziela, 26 marca 2017

Stylizacja z dodatkiem #2 - kapelusz lub pelerynka

Witajcie!
Ostatnio mieliście do wyboru kilka dodatków. Wybraliście biały kapelusz, oraz czerwoną pelerynkę. Z tego powodu, że nikt nie zaproponował nic innego to przygotowałam po dwie stylizacje.
Może zacznijmy od stylizacji, które  łączy jeden dodatek - biały kapelusz.
 Ten kapelusz bardzo kojarzy mi się z kowbojami. Ale w tej stylizacji postawiłam na wizerunek typowej dziewczyny w sukience i kapelusiku. Są także typowe kolory takie jak np. róż. Dla ozdoby dodałam także opaskę na rękę. Nie chciałam stosować w stylizacji zbyt wielu dodatków, ale jeżeli ktoś lubi dużo dodatków to polecam dodać jeszcze różowe okulary lub jakieś kolczyki. 
 Tutaj już bardziej typowy kowboj. Najbardziej co mogło mi spasować do kapelusza, to właśnie te spodnie. Ale również buty, które posiadamy od początku gry. Moim zdaniem całość prezentuje się całkiem nieźle. Niestety moja fryzura niezbyt pasuje do tego kapelusza. 
 Kolejny dodatek to czerwona pelerynka Diablicy. Można było zakupić ją podczas promocji Halloween. Powyższa stylizacja niezbyt nadaje się jako strój na co dzień, w ogóle ta pelerynka najbardziej nadaje się jako strój na bal przebierańców lub coś w tym rodzaju. Ale gdyby ktoś robił np. jakiś gang czarnych, czy coś takiego to ta stylizacja oczywiście będzie bardzo pasowała! 
 No i ostatnia stylizacja, jaką udało mi się wymyślić. Tutaj także trzeba trochę zainwestować, z resztą podobnie jak w stylizacjach powyżej. Hm... szczerze? Ta stylizacja nawet, nawet nadawałaby się jako strój na co dzień. Chociaż bardzo możliwe, że według niektórych ta peleryna psuje tą stylizację, ale czasami można zaszaleć! 😄

Niestety to były wszystkie stylizacje, które dziś przygotowałam. Teraz czas na wybór kolejnego elementu! Tym razem spódnica. Ale chłopacy nie martwcie się, bo już w następnej części tej serii zajmę się stylizacjami dla chłopaków. 😉
A więc nie pozostało mi nic innego, niż zostawić powyższe zdjęcie spódnic i prosić was o wybór jednej, dwóch z nich! 
Do zobaczenia!
Emilka

7 komentarzy:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.