niedziela, 5 marca 2017

Pomocna Olka #9

Hejka :D
Mam nadzieję że nie tylko ja jedyna
na tym świecie kiedy się nudzę
piszę posty w notatniku XD 
Większość postów tak piszę. Poźniej
przesyłam sobie z prawdziwego konta 
na Facebooku. Jednak na FB są 
takie kolorowe ramki. Kopiując tekst
z messengera to ta obwódka zostałaby 
na postach. Dowód:

Wyglądało by brzydko co nie? 
Ja mam na to prosty patent. 
Kopiujemy tekst z messengera i wklejamy do notatnika.
Następnie na materiał na post :)
Już wtedy czcionka i wszystko normalne.
Może niektórzy nie rozumieją ale być może i niektórym się przyda.

Więc do zobaczenia!
Ps.Przypominam o konkursie. Otrzymałam już 10 genialnych prac.
/Olka 😘😙😙🎵

2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.