piątek, 24 marca 2017

BYĆ PROJEKTANTKĄ #8 - na biało

Witajcie.
Seria  BYĆ PROJEKTANTKĄ dawno nie gościła na naszym blogu, prawda? Tym razem to już nie AOY lecz AKI, więc oznacza to tyle co to, że to pierwsze wydanie serii na blogu pod nazwą Awataria - Kraina Inspiracji. Dobra, dobra! Może przypomnę wam na czym polega seria? Otóż jak sama nazwa wskazuje, będę pełnić rolę projektantki i będę przedstawiać wam moje projekty ubrań. W dzisiejszym wydaniu uwagę skupiłam na bieli, czyli przedstawię wam projekty ubrań, których kolorem przewodnim jest biel.

 Pierwszy, dość banalny projekt białej sukienki. To najzwyczajniejsza w świecie sukienka, która może służyć jako piżama nocna. Niestety nie dorobiłam do tego zestawu żadnych butów. Na koniec powiem wam w czym robiłam te projekty.
Natomiast w drugim projekcie po raz pierwszy skusiłam się na zrobienie butów do zestawu. Co prawda nie wyszły one mistrzowsko, ale są  haha. Ta sukienka także jest dosyć ''banalna''. Najtrudniej było z cieniowaniem.
 Ostatnia w tym wydaniu sukienka jest bardziej skomplikowana, chociaż wykonanie jej nie sprawiło mi większych problemów.  Tutaj są rękawy, a sukienka jest tak jakby przycięta lekko na dole i opada na jeden bok. W tym komplecie także postanowiłam dodać buty, a raczej je zrobić. Są to takie bardziej trampki, kolorystycznie podobne do tych w projekcie powyżej.

Na koniec jak już wspominałam - powiem wam w czym robiłam projekty. To was może zdziwić, ale projekty w całości były robione w... Paincie! Trochę także cieniowałam w PhotoScape. Ale widzicie - w Paincie także można tworzyć, bo od czego jest ten program? A teraz chciałabym poznać waszą opinię o powyższych projektach. Może przychodzi wam do głowy jakiś pomysł na nazwę tych kompletów? Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam!
Emilka

3 komentarze:

  1. Bardzo dobre projekty :) Na największe uznanie wg mnie zasługuje ostatnia sukienka – naprawdę świetny pomysł na krój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siema podlizusie :)
      Monice już lizałeś? 😍===D😮

      Usuń
  2. Największe uzanie zasługuje sukienka pierwsza. Tak jak napisałaś jest " banalna ", choć ma w sobie coś co powoduje podziw.

    // zmgw

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.