środa, 29 marca 2017

Cześć, czołem kluski z rosołem ! :3

Nazywam się Tośka. Na Awatarii nazywam się Princess i mam 13 lvl
Emilka przyjęła moje zgłoszenie i oto jestem na okresie próbnym!
Piszcie w komentarzach co jeszcze chcecie wiedzieć o mnie.
To mój paszport:


                                                                             Do następnego posta. :)


//Tośka                                                                                                                                          

3 komentarze:

  1. Jak na pierwszy post okropnie malo i formacji .. Slabo / Foczka ( krytyczka z patyczka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz dziecinko, że posty się pisze tekstem wyjustowanym? Od razu nie mam do cb żadnej nadziei. Posty powinny być dłuższe, a nie: ,Hej jestem Zenek. Jeśli chcecie i mnie więcej wiedzieć to zadajcie pytanie w komentarzu bo na pewno was obchodzę." /Ykhar

    OdpowiedzUsuń
  3. A może masz jakies hobby? Albo plany na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.