sobota, 11 marca 2017

Informacje

Witam wszystkich!
Wracam po dwutygodniowej przerwie z głową pełną pomysłów, jednak nie będę ukrywała tego, że odzwyczaiłam się pisać, dlatego przepraszam jeśli ten post będzie nieco chaotyczny, ale muszę się od nowa przyzwyczaić. Wracając do głównego tematu tego posta, chciałabym poinformować Was o kilku sprawach.

Zaczynając od zabawy, która bardzo dawno nie gościła na blogu, a mam na myśli wykreślankę sukienek z projektant. Niestety, ale nie będzie już kontynuowana, ponieważ:
  • moje stare konto google+ zostało zablokowane i przez to nie mam dostępu do tej wykreślanki
  • znowu została usunięta ankieta z mojego posta.
Kolejną dosyć przykrą sprawą jest fakt, że nadal nie dostałam od kilku osób odpowiedzi w postaci wyboru kopert, a  chodzi mi tutaj o:
  1. Twój Syn Awataria
  2. Maniusia Gra
  3.  Patryśkaa ;3.
Dlatego bardzo proszę wymienione osoby wyżej, aby dodały komentarz pod tym postem z wyborem kopert, w przeciwnym wypadku będę zmuszona Was zdyskwalifikować.

Oraz chciałabym przypomnieć niektórym osobom, które wygrały w moim walentynkowym konkursie, aby zgłosiły się po swoją wygraną.

W następnym poście postaram się rozpocząć nową zabawę i mam nadzieję, że nie będę miała z nią aż tyle komplikacji.
Do zobaczenia w następnym poście!
Kama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.