piątek, 12 maja 2017

Plebiscyt ''blog kwietnia 2017'' - porażka AKI, jeden głos, na kogo głosuję, komu dopinguję?

Hejka.
Jak wiecie, a może i nie na blogu Awataria Jest Tylko Nasza odbywa się obecnie II tura głosowania na bloga miesiąca 2017. Nie miałam zbytniej chęci brania udziału w tym plebiscycie, ale Ola nas zgłosiła i sama zrobiła plakat wyborczy. No dobra, niech będzie pomyślałam. Plakaty zostały przedstawione. Udział wziął nawet (co mnie mile zaskoczyło) blog Renesans Awatarii. No i tak oto rozpoczęła się I tura głosowania trwająca prawie cały dzień. A jak wyglądają jej wyniki?
Może i hejterów to ucieszy - ponieśliśmy porażkę. Tak, mam na myśli głosy. Tylko 1 osoba, jedna jedyna osoba zagłosowała na AKI. Możecie powiedzieć Ciesz się, że w ogóle ktoś na was zagłosował. Tak, ja się bardzo z tego cieszę, bo wiem że chociaż jedna jedyna osoba wybrała naszego bloga. Ale dlaczego nazwałam to porażką? Poprzednie plebiscyty wypadły o wiele lepiej i chociaż nie zajmowaliśmy 1 miejsc, to mieliśmy dosyć dużo głosów. Oczywiście ja dobrze wiem czy jest to spowodowane. Po 1 nie reklamowaliśmy się, ani na blogu, ani na grupie. Po 2 doszło wiele nowych blogów i niektórzy po prostu wolą np. bloga X od bloga Y.
Oczywiście dziękujemy za piękny dyplom, zajęliśmy 5 miejsce. Gratuluję również pozostałym blogom. A teraz ostatnia część posta! Na kogo głosuję? Ja osobiście lubię wszystkie blogi, jednak jeżeli mam wybrać ten najlepszy (moim zdaniem oczywiście) to nie jest to żaden inny niż RA. I to właśnie na niego oddałam dzisiaj swój głos. A wy? Który blog waszym zdaniem powinien wygrać? Piszcie w komentarzu!
Pozdrawiam.
Emilia


13 komentarzy:

  1. Nie ukrywajmy, że największą szanse na wygraną ma blog RA. Też na nich zagłosowałam.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie fair... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja głosowałam i moja koleżanka! Coś tu nie fair

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie AKI dostało tylko 1 głos. Załóżmy, że punkt to 3%. W tym przypadku Kolorowa Awataria powinna mieć 6%, a ma 5%. Obliczyłam, że mają dokładnie 1,17 głosu. To jest ponad 1. Według mnie na ich koncie są 2 głosy. Sondy nie kłamią.
      /Kinga

      Usuń
    2. Ale moje rozumowanie może być błędne xD

      Usuń
    3. 2,56% to jeden głos, a Aki miało 3%. Załóżmy, że było to zaokrąglone do 3% i Aki otrzymało 1 głos.

      Usuń
    4. Wiesz czemu Kolorowa Awataria ma 5, a nie 6, bo to było zaokrąglone tak samo jak u AKI.

      Usuń
    5. To wychodzi na to, że sonda jest błędna. Bo raczej 0,17 głosu to nie człowiek. XD
      Illuminati

      Usuń
    6. Ja głupieje 😂😂

      Usuń
    7. W sumie ta sonda zaokrągla...

      Usuń
  4. Im więcej osób głosuje tym procenty się zmieniają np.
    blog M ma 35% blog H ma 24% a blog K ma 41% jeśli na bloga H zagłosuje 12 osób (łącznie ma 34 głosy) a na bloga K 5 głosów (razem 29) a na bloga M 2 osoby procenty się zmieniają. Blog M może mieć mniej procentów niż wcześniej ponieważ inne blogi mają więcej głosów. Gdyby wszystkie blogi dostały po tyle samo głosów np. po dwa procenty vy się nie zmieniły.
    To znaczy ja tak rozumiem XD
    //Armor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wniosek? Nie można przeliczać procentów na głosy, bo nie da się określić.
      /Kinga

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.