pi膮tek, 5 lutego 2021

馃惐馃挍 Kierowirus - Awataria opanowana przez cz艂owieka - kota!?馃挍馃惐

 Hejka!

Budz膮c si臋 dzisiaj rano, zjad艂am 艣niadanie, a nast臋pnie w艂膮czy艂am laptopa, a偶eby to zrobi膰 poranne zmianki u ogrodnika oraz dozorcy. Nie zd膮偶y艂am nawet klikn膮膰 w zak艂adk臋 ,,Gry’’, a m贸j dobry znajomy Catch me zacz膮艂 zalewa膰 mnie spamem wiadomo艣ci o tym, 偶e trwaj膮 prace konserwatorskie. Sekund臋 potem okaza艂o si臋, 偶e to jednak prawda! Mia艂am w膮tpliwo艣ci, 偶e po usuni臋ciu wtyczki flash jakiekolwiek aktualizacje b臋d膮 jeszcze mia艂y miejsce, dlatego by艂am bardzo mi艂o zaskoczona. Kiedy prace dobieg艂y ko艅ca, wbi艂am czym pr臋dzej na Awatari臋, aby przekona膰 si臋, co tym razem sprezentowa艂a nam administracja. Nowo艣ci mia艂y miejsce w salonie pi臋kno艣ci. Dzi臋ki nowym kolorom oraz fryzurom, nasze Piksele b臋d膮 mia艂y mo偶liwo艣膰 jeszcze kreatywniejszego wyra偶ania siebie.





Nowo艣ci








Pi臋膰 nowych kolork贸w, kt贸re wed艂ug mnie s膮 prze艣liczne. Najbardziej urzek艂 mnie kolor bia艂y oraz ten ostatni r贸偶owy, kt贸ry przypomina mi wat臋 cukrow膮. Ciekawsze s膮 jednak w艂osy, kt贸re bardzo przypominaj膮 mi o pewnej osobie… Widzicie te uszy? Czy偶by Kiero mia艂 swoje wtyki w administracji i planowa艂 przemieni膰 ca艂膮 Awatari臋 w sw贸j koci raj? Og贸lnie fryzurki utrzymane s膮 w klimacie anime, co jak dla mnie jest na plus, gdy偶 bardzo lubi臋 japo艅skie bajki. Ich ceny wahaj膮 si臋 w okolicach 50 G, wi臋c dosy膰 sporo. Czy cena jest warta produktu? Tutaj ka偶dy musi zdecydowa膰 sam, acz jak dla mnie zdecydowanie tak. 

Mam nadziej臋, 偶e macie wystarczaj膮c膮 ilo艣膰 G, 偶eby m贸c poszale膰 u fryzjera. Bawcie si臋 dobrze i mi艂ego weekendu!







10 komentarzy:

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.