poniedziałek, 19 lutego 2018

♣ [Poradnik] Jak pobrać Paint Tool Sai? ♣

Cześć!
Wielu z was pytało mnie o ten poradnik. Miał się on pojawić w tamtym tygodniu, jednak źle się czułam i postanowiłam odpuścić sobie blogowanie. Wszystkie plany przełożyłam na ten tydzień. Więc zapraszam was do czytania.  Wszystko zapiszę w podpunktach.
  1. Wchodzimy na stronę Media Fire (kliknij na link). Następnie pobieramy stamtąd plik.
  2. Następnie klikamy w pobrany plik lewą częścią myszki i wypakowywujemy w wybranym przez nas folderze.
  3. Wypakują nam się takie 3 pliki. Klikamy w plik PaintTool SAI English Pack. Następnie szukamy ikonki o nazwie sai (ma ona też charakterystyczny wygląd).
  4. Klikamy lewym przyciskiem myszki na ikonę sai i jeżeli chcemy mieć szybki skrót to klikamy wyślij na pulpit, lub jak kto woli utwórz skrót i ten skrót przestawiamy na pulpit lub gdzie chcemy. Pamiętajcie, aby nie przestawiać programu sai z folderu pokazanego powyżej, bo wtedy program może przestawić się na język japoński a tego chyba nie chcemy.
  5. Cieszymy się naszym programem! :)
Jeżeli macie jakieś problemy z pobraniem lub program wam nie działa. Jeżeli nie wiecie jak wkleić obrazek do PTS napiszcie w komentarzu pod tym postem, a ja postaram wam się pomóc! 
Do zobaczenia!
Emilka ♣


16 komentarzy:

  1. Nie ma to jak propagowanie piractwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jest udostępnione to można to pobrać. :')
      Poza tym witamy w 21 wieku.x

      Usuń
  2. Ludzie, nie pobierajcie tego! Gdy to pobrałem, wyskoczyło mi, okienko ''komputer zagrożony'', zeskanowałem ten plik z dwóch programów antywirusowych, po zeskanowaniu przyszło mi, że plik jest niebezpieczny. Żałosne, nie wiem czy wiesz ale takie ''poradniki'' w sprawie o jakiś plik zawirusowany, są karalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś skanował z dwóch programów antywirusowych to by ci kompa wyjebało debilu. Pomyśl zanim napiszesz jakaś zmyślona głupotę.

      Usuń
  3. Ja też mam DOBREGO antywirusa i przy pobieraniu tego nie było żadnych wirusów. Poza tym strona Media Fire jest bezpieczną i niezawirusowaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Media Fire? BEZPIECZNA? Hahaha, nie osłabiaj mnie dziewczyno, z takim doświadczeniem w internet nie startuj. Krótko wytłumaczę :), na Media Fire, pliki dodają różni ludzie, nie jeden plik jest tam zawirusowany, a Media Fire tego nie usuwa, bo nawet tego nie sprawdza, ważne by były, wyświetlenia i pobrania. Ciekawe czy zaakceptujesz moją odpowiedź.

      Usuń
    2. Wybaczcie, że wtracę sie w tę nędzną dyskusję. Mam doświadczenie i korzystam ze strony Media Fire, która w zupełności jest bezpieczną stroną. Mogę ręczyć za to, że nie pobierzecie z niej żadnego wirusa, ponieważ na stronie widnieje taka informacja. Inaczej założyciele tej oficjalnej strony mieliby poważne problemy.

      Usuń
    3. Ta strona służy do pobierania plików BEZ WIRUSÓW. A co do tego pliku PTS - przeskanowałem go po pobraniu i przed nim i żadnego wirusa nie ma. A WY CHYBA DYSKUTUJECIE Z NIĄ TYLKO PO TO ABY SIĘ NA KIMŚ WYŻYĆ.

      Dziękuję, do widzenia.

      Usuń
    4. Napiszę po raz ostatni, różni ludzie tam umieszczają pliki, i to nie sprawa administracji strony Media Fire, więc oni by nic NIE PONIEŚLI, ŻADNYCH KONSEKWENCJI. Strona służy do umieszczania swoich pobranych, nie wiem, skryptów, gier, modów czy jakie tam bajery, a nawet wirusy można umieszczać pod nazwą ''Paint Tool''.

      Usuń
    5. Jeszcze Was czymś dobije, ze strony Media Fire ''Sama strona nie ma wirusów, ale pliki na niej umieszczane mogą mieć.'' Żegnam. Mam nadzieje, że to umieścisz

      Usuń
    6. Na YouTube są poradniki i wszystkie dotyczą tej samej strony, tylu moich znajomych pobierało stamtąd ten plik i jakoś wirusów nie mają. /XxX

      Usuń
    7. XxX, nie będę z Tobą gawędzić, i ten komentarz poniżej, ''Dzięki! Poradnik naprawdę mi pomógł! Nie ma żadnych wirusów! /XxX''. Też mogę napisać ''Dzięki! Poradnik mi nie pomógł! Ma pełno wirusów!'', pewnie nawet go nie pobrałaś, bronisz swojej księżniczki Nilu, lizo-dupie :)

      Usuń
    8. Odpuście sobie już, ok

      Usuń
    9. Nie rozkazuj mi, ok? Nawet nie zaprzeczysz, że programu nie pobrałaś, jesteś żałosna. 1:0 :*

      Usuń
    10. Do kogo to, do anonima? Bo ja program dokładnie tak pobrałam i nie mam żadnych wirusów.

      Usuń
  4. Dzięki! Poradnik naprawdę mi pomógł! Nie ma żadnych wirusów! /XxX

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.