niedziela, 11 lutego 2018

♣ Artystyczna Awataria #1 - nowa seria ♣

Witajcie. 
Właśnie rozpoczęła się ostatnia tura ferii. Co oznacza, że niektórzy z administratorek tego bloga mają ferie i dużo wolnego czasu. Ja niestety swoje ferie rozpoczęłam przeziębieniem, a więc nieciekawie... Ostatnio pobrałam Paint Tool Sai. Jutro pojawi się poradnik o tym jak pobrać ten program całkowicie za darmo. Postanowiłam rozpocząć moją przygodę z tym programem, ponieważ jest on naprawdę fajny i polecam go każdemu z was. 
Nowa seria będzie polegała na tym, że przedstawię wam kilka moich przeróbek w Paint Tool Sai, a dodatkowo postać będzie ubrana w ciekawą stylizację, czyli dwa w jednym! Jak na razie proszę o wyrozumiałość, ponieważ jestem początkująca i moje prace nie są tak rewelacyjne jak u innych! Ale praktyka czyni mistrza, prawda? Dlatego zapraszam was do obejrzenia moich prac i podzielenia się opinią na ich temat! 
Pierwszą z prac znają już zapewne osoby, które mają mnie w kontaktach na Naszej Klasie. Ale pomimo tego postanowiłam ją również tutaj przedstawić. Jak na razie nie kombinuję z przerabianiem włosów, bo obawiam się że efekt pracy nie byłby zadowalający. Tutaj skupimy się na twarzy, a dokładniej oczach, nosie i ustach. Dodałam również rumieńce, aby postać wyglądała na zawstydzoną (taką miałam koncepcję tej pracy). Wiem, że włosy są nieciekawe, ale wzięłam pierwsze lepsze zdjęcie z folderu i postanowiłam je przerobić. Potem okazało się, że wyszło całkiem w porządku. Co o tym myślicie?

Drugą pracę robiłam dzisiaj. Jak widzicie tutaj jest również stylizacja, która świetnie nadaje się do przedstawienia postaci jako artysty. Charakterystyczny szal i czapeczka dodają tutaj ciekawy efekt (kojarzy mi sie to z Francją i tymi artystami z tymi bagietkami hahah).Skupmy się teraz na twarzy.  Usta zostały całkowicie przerobione i pocieniowane, chociaż przyznam że efekt nie jest taki jak oczekiwałam. Oczy również nie wyszły idealnie, ale myślę że ich cieniowanie wyszło całkiem, całkiem! Częścią która najbardziej mi się podoba jest nos i cienie na twarzy. Dają one super efekt! co prawda są drobne niedociągnięcia, ale chyba da się na nie przymknąć oko.
A co wy myślicie o tych pracach? Macie dla mnie jakieś rady? Chętnie ich wysłucham!
Pozdrawiam!
Nila (Emilka) ♠



5 komentarzy:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.