czwartek, 22 lutego 2018

Powitanie - informacje o mnie

Hejka!

Mam na imię Nikola i jestem nową autorką na tym blogu (na okres próbny)
Na początku napiszę wam kilka informacji o mnie.

-Mam 12 lat
-Urodziny obchodzę 02.08
-Pochodzę z województwa Mazowieckiego 
-W awatarie gram już 2 lata na moim obecnym koncie, a moje 1 konto założyłam mając 6 lat lecz skradziono mi je, a następne konto (obecne) założyłam w połowie 2015 roku 
-Gram w awatarię na nk i na facebooku
-Mój lvl na nk nie jest zbyt wysoki ale wystarcza mi on i jest to 22 lvl, a na facebooku mam lvl chyba 4 (nawet sama nie wiem)
-Mój nick na awatarii na nk: robimy 500+?   (Tak wiem jest on trochę kontrowersyjny)
-Moja ortografia jest chyba w miarę ogarnięta ale jak popełnię błąd to mnie poprawcie w komentarzu a ja postaram sobie to wziąć pod uwagę i nie popełniać drugim razem tego błędu 
-Na hejty nie zwracam uwagę bo połowa z nich jest bezsensowna, ale jeżeli piszecie hejt w którym tłumaczycie co robię źle itd. to takie hejty biorę pod uwagę ale coś np. jesteś głupia po prostu ignoruję bo chyba każdy jest fajny na swój sposób i jeżeli chcecie pisać mi hejty to z sensem 
-Jest to mój drugi pobyt na tym blogu ponieważ już raz tu byłam na okresie próbnym ale mi nie wyszedł z powodu lenistwa 
-Będę robiła często konkursy ponieważ raz na miesiąc lub nawet dwa razy z super nagrodami ale i z łatwymi zasadami i łatwą rzeczą do wykonania

Okej mam nadzieję że was nie zanudziłam tym postem (pewnie zanudziłam ale ok)
Serię zacznę dziś lub jutro, jeżeli przejdę okres próbny to zapowiadam że jako małe podziękowanie zrobię wam konkurs z naprawdę świetnymi nagrodami ale to dowiecie się potem. Informuje że dam wam mój paszport na awatarii na nk ponieważ zbyt na facebooku nie lubię grać więc chyba mi się nie opłaca bo nawet nie będę tam grała a tym bardziej nie dam wam screena mojego profilu ponieważ mam tam swoje zdjęcia dane prywatne itd. A raczej nie chcę żebyście znali moje nazwisko czy widzieli moje zdjęcia, jeżeli chcecie znać nazwę mojego konta na nk to piszcie w komentarzu a ja wam odpowiem. A i co do paszportu to jestem na nim ubrana tak dosyć skromnie ponieważ wczoraj jak wychodziłam z awatarii robić g na ogrodniczki patrzyłam czy będą one pasowały do tych butów więc dlatego bo na ogół chodzę dość inaczej ubrana. Dobra to na tyle i pa 😘


*Zdęcie paszportu ↓↓*


9 komentarzy:

  1. Serio pryjeli takiego lenia na bloga XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już nie jestem leniem XDD Julka czyli autorka na tym blogu i moja ibff od 2 lat, będzie mi przypominała o pisaniu posta jak zapomnę. To też ona mi dziś kazała zobaczyć pocztę czy się czasem nie przyjęłam bo nawet sama bym o tym nie pomyślała XDDD

      Usuń
  2. Bradzo fajnie że doszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Nikola!
    Podobnie jak u Ani powinnaś zrezygnować z myślników, a także przerw między zdaniami (enter). Pamiętaj o kropkach na końcu zdania, "Awataria" z dużej litery. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, wezmę sobie twoje sugestie pod uwagę i postaram się więcej nie popełnić tego samego błędu. Dziękuje

      Usuń
  4. Pamietaj o przecinkach, widziałam, ze w niektórych miejscach, gdzie owe powinny się znalezc, ich nie było.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.