sobota, 24 lutego 2018

Drogo VS Tanio #2

Hejka!

Dziś mam dla was post z serii "Drogo? A może jednak nie?". Chyba każdy wie o co chodzi w tej serii więc zaczynajmy. 

Stylizacja ekskluzywna

Cennik:
Sukienka: 67g
Buty: 33g
Podkolanówki: 7g
Wianek: 55g
Kolczyki: 25g
Naszyjnik: 11g
Bolerko: 15g
Razem: 213g 
Okej więc wyszło dosyć drogo, ale też dosyć ładnie. Troszkę jest naćpane (za przeproszeniem) tych rzeczy poprzez bolerko, toteż kliknęłam na nie a potem stwierdziłam że nawet pasuje do tej sukienki, i że je zostawię bo nie wygląda to najgorzej.

Stylizacja dla początkujących


Cennik
Sukienka: 1500s
Buty: 1340s
Kolczyki: 50s
Bransoletka: 120s
Opaska: 750s
Razem: 3760
Ta stylizacja nie zbyt mi się podoba, lecz osobą zaczynającym może ona jak najbardziej przypaść do gustu. Na dole w sondzie lub w komentarzach zagłosujcie która stylizacja podoba wam się bardziej. 

Więc paa i widzimy się w następnym poście! 💙

/Nika

28 komentarzy:

  1. Muszę skomentować stylizację pierwszą, ponieważ kolczyki i opaska w ogóle nie pasują, przeciwnie psują kreacje. Buty, buty można by było zastąpić innymi, buty ''Punk'' już tylko noszą dzieciaki ze skweru i ulicy (czekam na hejt :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierałam kolczyki i opaskę na oko i szczerze nie zwróciłam zbyt uwagi czy nie pasują. Mi się podobają buty "punk" i z tego co widzę nosi je połowa Awatarii więc nie wiem w czym problem.

      /Nika

      Usuń
  2. Naćpane?! XD
    Troszkę umiaru z tym słownictwem i pracuj nad tymi przecinkami! Na takim blogu się nie używa takiego słownictwa... /Olaf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad przecinkami pracuje, i nie wiem czy zauważyłeś ale po słowie "naćpane" jest napisane "(za przeproszeniem)"

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy widzisz po tytule stylizacji że jest ona bardziej ekskluzywna czyli dla osób które mogą sobie na to pozwolić. I nigdzie nie dodałam że dla mnie to mało.

      Usuń
    2. A po drugie to napisałam że wyszła ona trochę drogo więc nie widzę problemu. Dla niektórych ta cena to nic, dla niektórych drogo więc czytaj ze zrozumieniem zanim zaczniesz mnie hejtować w jakikolwiek sposób :) Pozdrawiam
      /Nika

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Nazwa nic nie znaczy, a w przypadku jeżeli chodzi o nią to miałam na myśli że Drogo? - stylizacja droga stworzona za g, a przy okazji ładna. A może jednak nie?- Stylizacja tańsza tworzona za s dla graczy początkowych którzy nie mogą sobie pozwolić na miliony g. A co do "Ja ciebie nie hejtuje" fakt nie jest to hejt ale przyszło mi to słowo namyśl, nie wiem czy wiesz ale hejt jest odbierany jako: hejt z pouczeniem taki w miarę normalny, lub jako hejt z wyzwiskami :) W twoim przypadku był to hejt z pouczeniem. Pozdrawiam i życzę miłego dnia :D

      Usuń
    5. Hejt z pouczeniem? Nie rozśmieszaj mnie! Ten 'hejt z pouczeniem', to konstruktywna krytyka, złotko. "Nazwa nic nie znaczy"... Jeny... Jakby to ująć... Nazwa ma właśnie mówić o czym jest seria. Przynajmniej, aby była z nią związana.

      Usuń
    6. Myślicie że jak będziecie sobie błędy wytykać i uprzykrzać życie to macie większą szanse na zostanie tu dłużej? Mylicie się, na takim blogu liczy się współpraca, pomoc. Jeżeli masz jakieś za szczerzenie nie możesz jej tego napisać na prywatnym? Nie, lepiej dowalić koleżance przy publice.
      / Scott

      Usuń
  4. Nikola popracuj nad przecinkami i przeczytaj w regulaminie podpunkt jak powinien wyglądać post. Nie powinien być wysrodkowany na początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapiszę nasz regulamin w wersji roboczej na blogu, bo dziewczyny nie mają dostępu do stron (usunęłam regulamin ze stron).

      Usuń
  5. I zwroty "naćpane" nie sa na miejscu nawet jak za przeproszeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozwólcie iż skomentuje to nowa krytyczka :)
    1. ... kolejny post z serii..
    ... o co chodzi w tej serii więc zacznijmy.
    Składnia zdania leży gdzieś pijana w lesie chyba.
    2. Sądząc po Twoim wyglądzie 213 G to nie jest dla Ciebie mała cena, ale nie no to jest tanie przecież!
    3. Troszkę naćpane... Wniosek z tego taki, że dwunastoletnia dziewczynka widziała już nie raz narkotyki i wie co to ćpanie :D
    4. Przed "a" i "że" nie ma przecinka, za to jest przed "i" XDDDD
    5. Uważam, że troszkę się zagalopowałaś. To, że ktoś zaczyna dopiero grać nie znaczy, że nie ma gustu. Dziękuję, pozamiatane.
    //Nowa Hejterka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy czytałaś ale dałam taki paszport jaki miałam na laptopie, teraz wyglądam nieco inaczej :) To że mam 12 lat nic nie znaczy a narkotyków ani nic podobnego nie widziałam ani nie chcę więc nie łap mnie za słówka. Czy ja gdzieś wspomniałam że ktoś jak zaczyna grać nie ma gustu? Nie więc o co Ci chodzi? Uważam twój hejt za nie mający sensu.
      /Nikola

      Usuń
    2. Czytanie za zrozumieniem XDD Bez sensu jest Twoja obecność na takim blogu XD

      Usuń
  7. Rany jaka chamówa w tych komentarzach, że ludzie hejtują to jeszcze Ok nigdy nie da się wszystkim dogodzić, ale żeby nawet adminki się spierały to takie trochę słabe :\ Na miejscu właścicielki bloga wyrzuciłabym je obie i przyjęła inne osoby.
    \\M.

    OdpowiedzUsuń
  8. chodziło jej chyba o naciapane XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to słowo mi chodziło, ale post pisałam na telefonie a wczoraj wieczorem przesłałam sobie zdjęcia z czego autokorekta mi zmieniła ten napis. A teraz nawet mi się nie chce go zmieniać bo hejterowi nie dogodzę ani żadnej innej osobie więc nie widzę sensu zmieniać ten wyraz.

      Usuń
    2. Straszne chyba się załamie

      Usuń
    3. Nie sądzę żeby ona przeszła okres próbny...

      Usuń
  9. Dwie nowe przyjęte osoby są beznadziejne, to jest coś żeby jedna hejtowała drugą, jak ktoś wyżej napisał wywaliłabym obie i przyjęła inne. Życzę Wam abyście nie zdały okresu próbnego, bo wasze posty są do kitu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw obie dupe sobie liżecie w każdych postach a teraz jedna drugą poucza, hejtuje itp. Przemyślcie porządnie swoje zachowanie, bo skończycie jak pewna Martyna na LA ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety (nie tylko ja tak uważam) ale w sondzie nie ma odpowiedzi "żadna". Stylizacje są okropne, totalnie bez gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sondzie nie musi być takiej opcji, jeżeli uważasz że żadna ci się nie podoba to po prostu nie głosujesz w sondzie.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.