czwartek, 8 lutego 2018

Ulubieńcy #1 - fryzury.

Witam wszystkich w ten jakże tłusty dzień 🍩
Na Awatarii wiadomo, że każdy z nas ma jakiegoś ulubieńca. Czy to mebel, czy to spodnie. Może tło? Nie ważne, po prostu to jest coś bez czego sobie nie wyobrażamy normalnie funkcjonować. Dla jednej dziewczyny są to glany, a dla innej łóżko w kształcie serca. Ta seria ma na celu pokazanie Wam moich ulubieńców. Będą to na pewno ubrania, wszystko z wizażystki, meble i tła. Jeżeli chcecie coś jeszcze to piszcie! Uwaga seria na pewno nie jest wymyślona przeze mnie, dlatego przepraszam jak skopiowałam pomysł.
Wizażysta:
-fryzury

Pierwszym uczesaniem będzie taki jakby bardzo rozwalony koczek. Można powiedzieć, że za chwilkę się doszczętnie rozwali. W świecie realnym byłby idealny  na lato. Jeżeli chodzi o profilówki itp. - ręce są prawie ''wolne'' po za malutkim pasmem włosów wchodzącym na lewą rękę, ale z pomocą pixrl wszystko da się.



W tej fryzurze rzadko bywam. Powód jest bardzo prosty - można zauważyć, że nawet zrobienie najprostszej profilówki, w której postać macha ręką sprawiło by problem ze względu na to, że włosy są dość długie. Żeby wyciąć ręce trzeba by się nie źle nagimnastykować. Bardzo często ja miałam jak zaczynałam grać w Awatarię. Jest ona dość tania - 940 srebra. Jak najbardziej nadaje się na początek rozgrywki.




W tym przypadku fryzura jest również tania, bo tylko 10 sztuk złota. Są to dwa urocze koczki z czarnymi pasmami i grzywką. Uczesanie jest przeurocze. Często byłam tak uczesana w grze, jednak kobieta zmienną potrafi być.


I najlepsza fryzura dla mnie - zwykła kitka. Kosztuje chyba 11 G. Urzekła mnie tym, że jest taka zwykła. W programach graficznych jest idealna. Nie zasłania rąk i łatwo się odkształca. Kucyk jest obwiązany warkoczykiem, co ma pełnić rolę gumki.

Jeżeli chodzi o fryzury to chyba wszystko. Wyczekujcie kolejnych postów!
//Olka xx

7 komentarzy:

  1. Hej kiedy serie kontynenty awatarii i kolory inspiracji? Ile można czekać?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post tylko troche za mało pisałaś o tych fryzurach ;d

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.