piątek, 23 lutego 2018

Zaległe? A może za niedługo nie? #1

Hejka!

(Na początku chciałam powiedzieć że interesuje się modą więc nie bijcie za tak dużo serii o ciuchach) Tu znów ja! I dziś mam dla was nową serię i bez dłuższego przedłużania zaczynam mówić zasady. Okej więc chodzi w niej o to że będę wam przedstawiała zaległe zestawy ciuchów na Awatarii których niestety my na nk nie dostaliśmy ale niektóre zestawy są już na facebooku ale też mała ich ilość, a wszystkie te zestawy są wzięte z Rosyjskiej Awatarii. Okej więc zaczynajmy 

Więc 1 zestaw nazywa się dobra nazwy wam nie podam bo jest napisana po Rosyjsku a ciężko mi powiedzieć jak ona się nazywa bo tego języka się nie uczyłam. 
Spódnica: 35g
Skarpety: 19g
Bluzka: 39g
Buty: 27g
Torebka: 9900s
Kolczyki: 4400s
Szalik: 2900s
Cena łączna: 17200s i 120g 
Moja ocena: 4/10
Zestaw nie jest zbyt tani i zbyt ładny chodź niektórym może się podobać ale każdy ma inny gust.

Okej więc od razu dam wam cennik tej stylizacji żeby nie przedłużać bo i tak ten post jest dosyć długi.
Kapelusz: 27g
Kolczyki: 700s
Torebka: 30g
Rajstopy: 30g
Buty: 33g
Futerko: 39g 
Bluzka: 6900s
Spódnica: 36g
Razem: 7600s i 195g
Zacznijmy od oceny tego stroju czyli 5/10. Czemu dałam 5? Moim zdaniem łącznie stylizacja nie jest najładniejsza ale niektóre rzeczy łącznie np. futerko, spódnica czy bluzka są naprawdę bardzo ładne. Jak wiecie dużo osób na polskiej Awatarii bawi się w dzieci dlatego te rajstopy były by dla nich idealne ponieważ zauważyłam że na polskiej grze są bardzo podobne rajstopy i większa ilość dzieci często w nich chodzi, bluzka czy futro a nawet spódnica też byłaby dla nich idealna. 
Okej więc to chyba na tyle w tym poście, napiszcie co uważacie o tych stylizacjach i czy chcecie żeby zostały one dodane do gry, a także je oceńcie w komentarzu od 0 do 10. Więc widzimy się w następnych postach z tej serii lub z innych zabaw.  Paa :*       (na dole sonda)
/Nika

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie dodali ich w Polsce. Nika prosiłabym, abyś zwracała uwagę na znaki interpunkcyjne - przede wszystkim przecinki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróć także uwagę na powtórzenia w zdaniach.

      Usuń
    2. Tak wiem powtórzenia zdarzają się dosyć często ale próbuję je zamienić chodź nie we wszystkim uda mi się znaleźć zamiennik. I teraz będę stawiała przecinki kropki itd. Dzięki za rady :D Również pozdrawiam!

      Usuń
    3. Ile masz lat? Zapominasz o przecinkach w swoich wypowiedziach :) Jedna rada przed ale ZAWSZE! się daje przecinek.

      Usuń
    4. Ja daję wam tylko rady, dzięki którym uda wam się przejść okresy próbne. Pamiętajcie, że trening czyni mistrza. Jeżeli macie problemy ze słowami znamiennymi polecam skorzystać ze strony o nazwie Synonimy.pl - jest bardzo prosta w obsłudze, a także przydaje się nie tylko do blogowania ale i w szkole. 😄

      Usuń
    5. Zdaję mi się, że Adidas Girl, nie powinna pouczać drugiej osoby, która także jest na okresie próbnym, jak Ona. Od pouczania, rad czy coś tego typu, jest administratorka bloga, czyli Nila. Adidas, Ty też robisz błędy, takie jak ''dziękuje'', a pisze się ''dziękuję''. Sorki to moja opinia.

      Usuń
    6. Zgłaszając się na okres próbny trzeba się liczyć z tym, że poziom "pisania postów" powinien być wysoki. Ja nie pouczam lecz daję rady, które dziewczynom mogą się przydać. Oczywiście zgadzam się również z Twoją opinią, anonimowy czytelniku. Jednak uważam, że powinniśmy także się wpierać i dzielić szczerymi opiniami. W końcu jest takie powiedzenie: uczymy się na błędach. Pozdrawiam wszystkich! 😄
      PS. Dla osób, które sobie myślą że się wymądrzam - ja tylko staram się pomóc, oczywiste jest to że sama także popełniam błędy jak każdy.

      Usuń
    7. Ja jej nie pouczam, daje jej tylko radę. Każdemu mogę dać radę. Nawet bez rangi. Może jej to pomoże, albo nie.

      Usuń
    8. To ja Ci też dam radę, piszę się ''sobie'' a nie ''se'' jak to napisałaś :)

      Usuń
  2. Szkoda, że nie ma tego na Polskiej Awatarii :\
    Ps. Fajny post :)

    \\M.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.