niedziela, 25 lutego 2018

Kto przyjdzie? #1

Cześć! Z tej strony Julia, a dziś przygotowałam dla was nową serię. Będę w niej tworzyć dwa podobne wydarzenia, i zobaczymy na które przybędzie więcej osób i czy w ogóle przybędzie.
Mam nadzieję, że seria wam się spodoba, a ja tymczasem zapraszam do czytania.

Pierwsze wydarzenie jakie zorganizowałam:
Czekałam około minutę i po tym mój dom napełnił się kilkoma osobami.
Dokładnie było ich . Chociaż potem przyszły jeszcze dwie dziewczyny. Wytłumaczyłam im, że to eksperyment i na szczęście nikt się nie obraził, a wręcz przeciwnie. Śmiali się. Serdecznie was pozdrawiam.

Postanowiłam teraz, że zrobię kolejne wydarzenie, lecz napiszę, że Status VIP dam za prezent, lecz odczekam kilka minut zanim je zrobię, aby nikt się nie zorientował, że to eksperyment.

Czekałam bardzo długo, bo około 15 minut i niestety nikt się nie pojawił. Myślę, że większość się domyśla dlaczego.

Jeżeli ktoś nie wie to wyjaśnię. Jeszcze około rok temu ta metoda oszukania kogoś była bardzo popularna. Po prostu ktoś dawał prezent, a osoba która miała dać Status VIP wyrzucała daną osobę z mieszkania oraz zrywała z nią wszelkie relacje. Jak dla mnie to jest logiczne. Przecież skoro ma tyle pieniędzy, że rozdaje VIP za prezent to nie może sobie tego prezentu kupić sama? Nie dajcie się nabrać, ponieważ tacy oszuści nadal istnieją. Myślę, że to dobra wskazówka dla nowych graczy. 

To na tyle.

/Julia



6 komentarzy:

  1. Ciekawe dobrze, że robisz takie eksperymenty :) W ten sposób, może kilka osób uniknie zostania oszukanym :)

    \\M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kim jesteś? Bo tak ni stąd ni zowąt znalazł się jakiś M od siedmiu boleści i wszędzie jego kom. Ujawnij się a nie ...

      Usuń
    2. Nie jakiś tylko jakaś (: A poza tym w niczym nie jest Ci potrzebne kim jesteś. Sam jesteś anonimowy.

      \\M.

      Usuń
  2. Ja zrobiłem to samo 1 dzień przed albo w tym samym dniu przed wrzuceniem posta!!! XD

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.