czwartek, 22 lutego 2018

Z nudnego w cud #1

Witajcie, jak obiecałam, tworzę nową serie pt. ,, Z nudnego w cud'' Będę tworzyła pokoje za s. Dużo osób nie stać na miliony g, i się załamuje. Co zrobić? Włączamy bloga Kraina Inspiracji, czytasz nowości. Wchodzisz na mojego posta i szukasz inspiracji.
 Dzisiaj wam pokaże (DLA MNIE) ładną łazienkę za s. Jest ona troszeczkę dla kobiet ale można zabrać toaletkę i będzie idealna dla obu płci. Stworzyłam również ''Zabudowaną wannę'' z szafek. Postawiłam tam różne ozdoby, w łazience króluje biel, ale są również odcień błękitu. Zobaczcie sami jak to się wszystko komponuje.

Każdy kto lubi biel, jest to dla tej osoby łazienka.

Wydaje się że jest droga. A wcale nie jest ;)

Cennik:
-Wanna emaliowana 400 s
- 2 lustra za 320 s = 640 s
- Muszla toaletowa - 450 s
-Kosz na śmieci - 250 s
- 2 Szafki na ręczniki 410 s = 820 s
-Jasna marmurowa umywalka - 950 s
- 2 szapomy 80 s = 160 s
- zestaw aksesoriów =  65 s
-jasnoszary dywanik = 900 s
-Dracena w donicy = 250 s
-Wazon z kwiatami = 290 s
- Wazon z kwiatami - 125 s
- Wazon ,,Kawaler'' - 635 s
- Zestaw ,,Kawaler''  - 490 s
- Wazon dekoracyjny - 235 s
- Tapeta monochromatyczna - 150 s
-  2 par białych żaluzji - 350 s = 700 s
- Parkiet - 725 s
- 3 świece ,,kawaler'' 260 = 780 s
- Stół ,,kawaler'' = 2450 s
- Puf ,,kawaler'' = 1265 s
- Szafa na ubrania = 900 s

Całkowita kwota =  14450 s
                   0 g

 Dla mnie łazienka jest ładna. Możecie szaleć z kolorami, ale pamiętajcie! Nie dawajcie w pokojach jak dekorujecie, dużo dodatków. Wygląda to nieestetycznie.
Myślę że wam się taka seria przyda.

Pozdrawiam, Adidas Girl

14 komentarzy:

  1. Adidas Girl najlepsza ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, jednak co do łazienki, jedno mi się nie podoba, to te akcesoria. Seria mi się podoba i myślę, że zostaniesz tutaj na dłużej.
    /Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, i na pewno już nie popełnię tego samego błędu ♥

      Usuń
  3. sam całokształt jest nudny tyle tych rzeczy na stolikach ... powiem tak szafka przy zlewie ... jeszcze pleśń będzie . ocena to 5/10

    OdpowiedzUsuń
  4. Monotonny post... Serię zna 80 % społeczeństwa awatarii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm? Nie rozumiem... Sama to wymyśliłam ale dobra. Mogli też inni to wymyśleć. :)

      Usuń
  5. Post napisałas dobrze, ale ta łazienka jest po prostu brzydka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, cieszę się ze podobają ci się moje wypociny XD. Był to mój drugi post na Awatarii. A na Awatarii za s nie ma zbytnio ładnych mebli do łazienki...
      /Adidas Girl

      Usuń
  6. Pokój ma swój urok, jednakże dodała bym coś na ścianie po lewej bo jest tam trochę pusto. Poza tym jest ładnie i tanio 7/10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pisaniu wszystkiego to zobaczyłam i było dodane coś, ale niestety dodałam za g bo ładnie wyglądało. Ale niestety nie mogę robić za g ;)

      Usuń
  7. Nie podoba mi się 2\10. Wygląda jakbyś wzięła pierwsze lepsze rzeczy które miałaś i poustawiała je na szybko :\

    \\M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo! Jednak nie jestem przekonana do tej wanny. Inaczej ustawiłabym te szafki. Natomiast piękna toaletka, koniecznie muszę taką zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.