środa, 28 lutego 2018

Rosyjskie cuda [5]

Hejka!
Witajcie, po dosyć dłuuuugiej nieobecności. Oj tak, bardzo długo mnie nie było, a to przerwa, choroba, bardzo dużo nauki i wiele innych codziennych problemów.Pewnie stwierdzicie, że inni piszą, a ja jako jedyna leniuchuje, poniekąd to trochę prawda, bo nie miałam weny twórczej, ani chęci do pisania,a coś co nie robi przyjemności, chyba nie warto kontynuować.Już się trochę zrehabilitowałam i wracam! Miałam niedawno napisać posta 'Kontynenty Awatarii', ale jest to dosyć pracochłonne i postaram się go opublikować w weekend.Dodam jeszcze, że niedługo zacznę robić serię związaną z Wielkanocą, a jaką? O tym się niedługo przekonacie. Dzisiaj przychodzę z Rosyjskimi dziełami. Zapraszam do czytania!




Tak się prezentuje pierwszy z portretów. Jest to jeden z moich ulubionych. Przestawia dziewczynę o różowych włosach, które są rozpuszczone, lekko falowane. Widoczny jest również makijaż, w którym najbardziej podkreślone są czarne brwi oraz fioletowe usta. Oprócz tego uroku też dają piękne zielone oczy. Awatarka na szyi ma czarny choker z perełkami oraz ubrana jest w zieloną bluzkę lub sukienkę. Tło jest bardzo ładnie dopasowane, co stanowi idealną całość. Cieniowany odcień zieleni oraz białe gwiazdki dodają uroku całej profilówce. Nie mam nic do zarzucenia.
Ocena: 10/10

A oto kolejna przeróbka. Przedstawia znowu dziewczynę, ale tym razem o długich lekko falowanych włosach.. Makijaż jest też dosyć wyraźny: czarne brwi, krwiste usta. Piękne, piwne oczy dodają blasku awatarce. Ubrana jest w białą sukienkę z różowymi elementami, wyraźnie widać, że jest to ta z kolekcji 'Candy'.Co się bardzo dobrze przypasowało, gdyż dziewczyna trzyma w ręku kilka zakręconych lizaków. Nie ma tła, tylko widać lekki cień.Nie ma tu przesadzenia, bez tła również dobrze wygląda, według mnie zasługuje na taką piątkę z plusem .Jednakże czegoś mi tu brakuje, tylko czego, hm...?
Ocena: 9,5/10

Następna profilówka przedstawiona już jest w trochę innym formacie niż powyższe.Jest ona bardziej okazała.Przedstawia dziewczynę o długich, kruczoczarnych włosach, które zdobi spinka w motylki. Wyraźny jest również dosyć mocny makijaż: czerwone usta, brwi, podkreślone oko,percing.Na szyi ma zwyczajny czarny choker. Ubrana jest w białą bluzkę oraz biały kardigan. Tło jest zwykłe białe. Jak w tej u góry czegoś mi brakuje, jest dosyć taka pusta, zdecydowanie były lepsze od tej.
Ocena: 8/10

***
No i to tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że post Wam sie spodobał i zapraszam na kolejnego w weekend! Do zobaczenia.
/Oliwia







8 komentarzy:

  1. Odejdź i nie wracaj . ~ Valide Sultan Awataria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę odchodziła, bo ty tak chcesz :)Jeżeli nie chcesz czytać moich postów, to wyjdź jak ci się coś nie podoba, do niczego nie zmuszam.
      /Oliwia

      Usuń
    2. Trzynkiewiczu, lub Valide. Chcesz dostać bana ip na bloga? :) Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Trzynkiewiczu ? Hah po raz pierwszy uważam Iż te komentarze nie są jego bo są moje A jak wiesz Ja najlepiej wiem Kim jestem Bo Valide Sultan Haseki Hurrem :) Bana IP ? Jesteś śmieszna Adidas "obibas" pamiętaj iż mam Twego facebooka

      Usuń
    4. To nie jest prawdziwa Valide, to jakaś podróbka. Po pierwsze - prawdziwa Valide używa konta Google +, po drugie twój blog Cię zdradził. Zaraz go sobie dokładnie przejrzę, a poza tym Valide nie używa słów "Xd". ;)

      Usuń
    5. A no to przepraszam Valide :x

      Usuń
  2. Jejku fajny i ciekawy post, naprawdę super mi się go czytało. Pozdrawiam!
    /Nika

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.