niedziela, 25 lutego 2018

House Tour

Hej! W dzisiejszym poście pokaże wam kilka pokoi jakie znajdują się w moim domu a także je  opiszę. Nie będę wam pokazywała każdego pokoju ponieważ ten post byłby bez sensu, a także byłby on bardzo długi ponieważ mam łącznie wszystkich pokoi 16 ale mam też ten staw i jakieś zimowe pomieszczenie, więc nie licząc tego mam 14 pokoi co nie jest dużo ale post byłby długi i nudny gdybym opisywała każdy z nich. Bez zbędnego przedłużania zapraszam!


Salon

Więc na pierwszy ogień poszedł salon, wygląda on dosyć ładnie i schludnie. Moim zdaniem wszystko do siebie pasuje oprócz tej skrzynki ale stwierdziłam że gdyby jakaś osoba mnie szukała a nie miała mnie w znajomych może posłużyć jej ta skrzynka. Nie będę opisywała cen tego wszystkiego ale ten pokój nie należał do najtańszych, możecie w komentarzu wyrazić swoją opinie na temat tego pomieszczenia jak i innych. 

Łazienka

Następnym pomieszczeniem jest łazienka która też wygląda dosyć ciekawie. Jak widzicie znajduje się tu prysznic do którego administracja nie dała nam dostępu wejścia, ale już możemy wejść do jacuzzi. W łazience panuje kolor biały i niebieski, można zauważyć niektóre elementy złote jak lustro, brązowe krzesło, pomarańczową rośline czy nawet srebny kosz. Uważam ten pokój za bardzo ładny, wszystko jest fajnie dobrane i do siebie pasuje. 

Kuchnia

Mmm kuchnia! Na pewno przypadnie każdemu smakoszowi do gustu. Kuchnia prezentuje się dość ciekawie. Jest tutaj duży stół z dwoma ciastami, przy stole znajdują się dwie ławki do których mogą usiąść dzieci oczywiście nie zapomniałam o dorosłych są dla nich aż trzy krzesła. W kuchni znajduje się tylko 1 lodówka ponieważ reszta lodówek jest w spiżarni, mamy tutaj nie zbyt pasującą mikrofalówkę ale postanowiłam że zostanie. Żeby w pokoju nie było za ciemno dałam dwa okna

Sypialnia

Każda postać po ciężkim dniu pracy potrzebuję wypoczynku, ja mojej to zapewniłam. W jej sypialni znajduje się ogromne łóżko w kształcie serca, dwie półki nocne a na nich zdjęcia, wypasione radio. Jest też kącik dla kobiety czyli złoto-biała komoda, toaletka i szafa która dodaje uroku temu pokojowi. Ale co to za malowanie bez siedzenia? Każdą dziewczynę pewnie by nogi bolały i by ją to męczyło dlatego pomyślałam o dziewczyn stawach i dałam tutaj siedzenie dla dwóch osób które jest dosyć kontrowersyjne ale wygląda ono fajnie do tej toaletki. Tutaj również dałam dwa okna

Garaż

To już ostatni pokój jaki chciałam wam pokazać i jest to garaż. Znajduje się tutaj tylko 1 auto ponieważ reszta aut jest w osobnych pomieszczeniach, mamy tu również stół stolarski a pod nim różnego rodzaju kartony i farby, natomiast na stole jest laptop, radio i jakieś papiery z długopisami. Niedaleko stołu na ścianie wisi telewizor a pod nim butelka z paliwem. Zaraz obok znajduje się drewniany stojak z mieczem a nad nim gaśnica na wszelki wypadek gdyby się coś zapaliło trzeba być zabezpieczonym. 

Okej więc to wszystko co chciałam wam pokazać, mam nadzieję że was nie zanudziłam tym postem i dobrze się bawiliście czytając go. Fajnie by było gdybyście mi w komentarzu napisali co mam zmienić w jakim pokoju i ocenili każdy pokój od 0 do 10. To tyle w tym poście do zobaczenia.
/Nika

11 komentarzy:

  1. Masz super pomysły, np ta kuchnia, chodzi mi szczególnie o te dwie ławki, super pomysł!
    /Cry baby

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post!
    Prosiłaś o radę, ja osobiście radzę abyś zmieniła wygląd drzwi (np. w salonie wygląda to ładnie). W innych pokojach drzwi są jednolite i czasami niekoniecznie pasują do reszty, mogłabyś także zmienić tapety i podłogi. Ale oczywiście to twój domek i twój wybór! Pozdrawiam.
    PS. Pomniejsz zdjęcia w poście ponieważ wychodzą one poza linię wyznaczoną na posta i wygląda to trochę nieestetyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zmieniam podłogi i drzwi w niektórych pokojach bo również stwierdziłam że nie pasują. I tak już zmieniam wielkość zdjęć.
      /Nika

      Usuń
  3. Hejka, czy ja też mogę zrobić taki post? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, pewnie że tak! Miałam Cię nominować żebyś zrobiła taki post ale pomyślałam że pewnie nie będziesz miała czasu :) Czekam na twoją wersję House Tour!
      /Nika

      Usuń
  4. Dziewczyny w końcu się nie sprzeczają, i są dla siebie miłe, obydwie robią ciekawe serie, posty, mam nadzieję, że i ta, i ta przejdą okres próbny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładny i schludny dom (:

    \\M.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.