sobota, 18 lutego 2017

VIP w ciemno #1 (przypięty)

Cześć!
Powracam do Was z na pewno wyczekiwaną serią, a mam na myśli grę w ciemno. Bardzo mnie zaskoczyliście aktywnością oraz liczbą zgłoszeń, dlatego nie wiedziałam do końca co mam z tym fantem zrobić, jednak podjęłam decyzje. W grze weźmie udział osiem osób, które wymienię teraz:
Asia xnx, Malena, Upita Seksem xx, #Chocolate_Wojtek xD,
Twój Syn Awataria, Maniusia Gra, Patryśkaa ;3, Olka x3.

W kopertach, które są przedstawione niżej ukryte jest:
  • -50% - gdy gracz odpowie poprawnie na postawione pytanie i weźmie kopertę to jego nagroda zostaje podzielona przez 50% (dlatego w grze będą same parzyste nagrody 😃)
  • -100% - gdy gracz odpowie poprawnie na postawione pytanie i weźmie kopertę to traci wszystko.
  • × - w kopercie nie ma nic
  • w pozostałych kopertach są nagrody
Dlatego teraz, wszystkie osoby, które wymieniłam wcześniej proszę o wybranie trzech kopert, będziecie o nie walczyć odpowiadając na pytania w dalszej rozgrywce (możecie wybierać te same, postaram się dać inną zawartość dla każdej osoby).


Jak na razie to tyle w tym temacie, kolejna część serii ruszy, gdy wszyscy wybiorą koperty.
Kama

20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koperty: 12 13 14 /Dawna Upita Seksem teraz jestem hopedielast! xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie powinnaś wybrać 8 osób, które jako pierwsze napisały komentarz, a nie wybrańców. Poza tym ta seria zerżnięta od bloga Renesans Awatarii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były osoby wybierane prawie po kolei z małym wyjątkiem. A co do drugiej części komentarza to zapraszam do zapoznania się z komentarzem poniżej, ponieważ nie mam zamiaru pisać tego tyle razy.

      Usuń
    2. Dołączę się do dyskusji. Osoby powinny być wybierane po kolei, a nie "prawie". W takim przypadku mogę czuć się gorsza, bo napisałam jako czwarta (specjalnie policzyłam). Byłam przekonana, że będę brała udział... A nie zalogowałam się, bo nie zdążyłam ;-;
      /Kinga

      Usuń
  4. Kamila przeginasz!
    VIP w minutę - AnJ
    Gra w ciemno - Ra
    Linki
    http://avataria-na-jezykach.blogspot.com/2016/08/vip-w-minute-1-dwa-zadania-twojej-starej.html?m=1
    To jest może inna seria ale co tam podobna bardzo
    http://avataria-na-jezykach.blogspot.com/2016/08/postaw-na-milion-13-wyniki-moj-powrot.html?m=1
    http://avataria-na-jezykach.blogspot.com/2016/07/vip-w-minute-organizacja.html?m=1
    Dalej nie mogę znaleźć ale obiecuję że pójdę do Emilki bo tego tak nie zostawię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renesans ma serie (napiszę nazwy prawdziwe) milionerzy, natomiast seria na drugim blogu po pierwsze była prowadzona w sierpniu, a po drugie jest to milion w minutę. Obydwie serię nie mają tak naprawdę nic wspólnego z moją, grą w ciemno. Możesz pisać do Emilki bardzo proszę, jednak w telewizji te teleturnieje istnieją, może nie są już nadawane, ale były. Czyżby będziesz z tego powodu pisał także do telewizji, że ich teleturnieje są jednym wielkim ściągnięciem?

      Usuń
    2. Chyba na początku stycznia Dawid prowadził grę w ciemno, która była identyczna do Twojej. Nie wiem, dlaczego ją usunął, ale mniejsza o to. Nawet był bardzo podoby wygląd graficzny! I nie mów, że to nie jest plagiat. Ty się zasłaniasz tylko inną nazwą. Poza tym nazwa tez jest prawie identyczna. Jedno małe słówko zmieniłaś :* Masz "VIP w ciemno", a na RA było "Gra w ciemno"

      Usuń
    3. Dogadałem się z Kamilą i ona przejmuje tę serię, bo ja jej już nie będę prowadzić. Koniec tematu.

      Usuń
    4. A na anj było Vip w minutę

      Usuń
    5. Ta seria jest super mimo że nie biorę udziału nie czepiajcie się o pierdoly bo to żałosne a adminki mogą prowadzić co chcą a to ze takie serię na innych blogach nie wypaliły to co

      Usuń
    6. Widzę, że administracja nie opublikowała mojego komentarza, więc napiszę jeszcze raz: dogadałem się z Kamilą i przekazałem jej tę serię, bo ja jej już prowadzić nie będę. Koniec tematu.

      Usuń
    7. Poprostu nie wchodziłam na bloggera a jestem tu na chwilę obecną jedyną osobą która je zatwierdza bo Emi wyjechała

      Usuń
  5. Wybieram nr 2,6 i 12 :)
    /Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu data posta to 18 luty?

    Dziś jest dopiero 10!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post został przypięty, aby wszystkie osoby biorące udział na pewno zauważyły posta i podały koperty :)

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.